Stuur trilt.
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Behalve de motorsteunen controleren( rubber los van stalen plaat) heb ik geen nieuwe ideën meer Javin, sorry.
Eigenlijk weet ik wel dat dat het niet kan zijn, dat merk je alleen in 1 en 2 als je optrekt maar toch.
Eigenlijk weet ik wel dat dat het niet kan zijn, dat merk je alleen in 1 en 2 als je optrekt maar toch.
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Mooi,
Dan was het toch hoofdzakelijk de aandrijfas die de veroorzaker was,
Op 4 juni heb je aangegeven dat de as vervangen was, sinds die tijd goed, of daarna nog een keer vervangen?
Dan was het toch hoofdzakelijk de aandrijfas die de veroorzaker was,
Op 4 juni heb je aangegeven dat de as vervangen was, sinds die tijd goed, of daarna nog een keer vervangen?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Er worden soms gereinigde assen met nieuwe rubbers en vet als gereviseerd verkocht!
Dat is dan vaak goed, maar soms een misser, koop altijd met garantie want dan kun je de foute terug brengen.
Dat is dan vaak goed, maar soms een misser, koop altijd met garantie want dan kun je de foute terug brengen.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Mooi dat het is opgelost.
Maar, wat mij intrigeert. Met wat je nu weet, ga je de volgende keer voor een nieuwe as of weer een gebruikte? Ik heb geen idee wat het verschil in prijs is, maar een nieuwe kost zeker minder uren...
Maar, wat mij intrigeert. Met wat je nu weet, ga je de volgende keer voor een nieuwe as of weer een gebruikte? Ik heb geen idee wat het verschil in prijs is, maar een nieuwe kost zeker minder uren...