Wat heb je tegen je hond gezegd? Toch niet dat hij naar het asiel gaat?
Dat knikje in de balk zou ik er nog even uit drukken nu alles nog los is.
verrassing onder achterbumper
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Terug buigen? als je goed op deze foto kijkt zie je 3 kamers en 4 platen en de kans op knikken en een andere sloperij zoeken is groot.
Wel herken ik de grote lompe oude steunen, later kwamen er kleinere die niet op jou auto passen!
Als je de deuk weg wilt hebben, een strook piepschuim in midden plakken en de deuk is opgevuld.
Vooral omdat de deuk niet in een punt maar over groter deel zit dus niets doen lijkt me beter...dit kleine tikje, dan veert het plastic wel terug en heb je geen schade.
Ik heb oude steunen niet gevonden maar zodra ik ze vind... word even flink zoeken en opruimen.
Woef!

Wel herken ik de grote lompe oude steunen, later kwamen er kleinere die niet op jou auto passen!
Als je de deuk weg wilt hebben, een strook piepschuim in midden plakken en de deuk is opgevuld.
Vooral omdat de deuk niet in een punt maar over groter deel zit dus niets doen lijkt me beter...dit kleine tikje, dan veert het plastic wel terug en heb je geen schade.
Ik heb oude steunen niet gevonden maar zodra ik ze vind... word even flink zoeken en opruimen.
Woef!

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...