Even een opmerking over remmen reiniger; dit is een vrij agressief goedje voor diverse kunststoffen.
Misschien is het beter een ontvettende elektro componenten cleaner te gebruiken.
Desnoods WD40, dit heeft weinig smerende werking maar is een uitstekende vetverwijderaar en tast kunststof weinig tot niet aan.
Sensor kofferklep vervangen
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Laat ik het zo zeggen; zelf zou ik geen remmenreiniger gebruiken, maar een contactcleaner voor elektronica.
Uiteraard ben ik geen deskundige, dus misschien is remmenreiniger ook oké, maar daarvan weet ik dat het kunststof kan aantasten.
Aangezien er op printplaat/achterslot/microswitch ook veelvuldig kunststof verwerkt is, is het voor mij "common sense" dus géén remmenreiniger te gebruiken.
Maar dit gezegd hebbende; laat mijn post je vooral niet tegen houden het wel te doen!
Uiteraard ben ik geen deskundige, dus misschien is remmenreiniger ook oké, maar daarvan weet ik dat het kunststof kan aantasten.
Aangezien er op printplaat/achterslot/microswitch ook veelvuldig kunststof verwerkt is, is het voor mij "common sense" dus géén remmenreiniger te gebruiken.
Maar dit gezegd hebbende; laat mijn post je vooral niet tegen houden het wel te doen!

ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.