Elektrische raam bestuurderskant werkt niet
- ronald.bos
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Voor wat het waard is - bij mij werkte het linker elektrische raam ook niet. Bij bediening van de knop hoorde je iets van een klik uit de regelunit komen, dat was het wel. Uiteindelijk bleek er een breuk te zitten in de bedrading, na vervanging van 1 draad (een rode als ik me goed herinner) was alles weer in orde. Draad was echt gebroken, incl. zichtbare groene corrosie van de koperen kern.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mijn 2 Cents: weet je zeker dat het raam zelf gemakkelijk naar beneden/boven gaat en nergens klemt in de sponningen/geleidingen?
Zoals ik het hoor lijkt het dat de beknellingsbeveiliging te snel inkomt ..
Zoals ik het hoor lijkt het dat de beknellingsbeveiliging te snel inkomt ..
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Benieuwd of je al iets verder gekomen bent. En anders:
Werkt de elektrische spiegelverstelling ook niet? Als je meer dan drie seconden het "open" knopje op je afstandsbediening indrukt, openen dan je ramen? Zijn er foutcodes uit te lezen?
Wat je kort nog zou kunnen proberen is even de accu loskoppelen, en/of de zekering nakijken.
Werkt de elektrische spiegelverstelling ook niet? Als je meer dan drie seconden het "open" knopje op je afstandsbediening indrukt, openen dan je ramen? Zijn er foutcodes uit te lezen?
Wat je kort nog zou kunnen proberen is even de accu loskoppelen, en/of de zekering nakijken.