Helaas...
naast Open Daken is ook open raam rijders dit heel normaal...
Elke hemel zal ouder worden en ooit loskomen... net al rokers die proberen schoon te maken.
Zowel met als zonder OSS gezien met losse hoeken achter, denk dat defecte Airco en geen Airco ze vaak een raam bij hoge snelheid open houden...
Loshalen, en stof en plaat reinigen van hard geworden schuim lijm...
Deze schuim lijm is erg duur en lastig te koop...
na stof wassen en plaat reinigen plak ik deze met kleurloze lijmlaag op plaat en voorzichtig stof aandrukken, veel werk en in de zomer buiten, want die troep stinkt vreselijk of wil je juist van je partner af en echtscheiding?
Ja de platte lijm die ik gebruikte bleef dagenlang stinken... net als je A2 als je die te snel monteerde dus met weekje mooi droog weer buiten doen! De stof zal wel uitrekken en je moet dan om de randen heen plakken waardoor dit nu hardere plafond beter zal blijven zitten op de randjes bij zonneklep en zo...
Het ergste zijn rimpels dus met 2 handige personen doen, alleen word leuk voor een Meeting....
want oude vrouwtjes hebben vaak minder rimpels als mijn 1e dakje ooit.

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...