Daar heb je een .Peter_Audi_A2 schreef: ↑16 okt 2018, 10:12Wellicht is dat het probleem. Er is veel (prijs)concurrentie op dit gebied.Spits schreef: ↑16 okt 2018, 09:35Bestel ik nu nooit meer wat daar? Neuh, integendeel, maar ik laat ze wel weten dat ze iets meer klantvriendelijkheid mogen tonen naar (vaste)klanten toe! Ze zullen ook wel moeten want aanbieders zijn er zat, voor je het weet zit je klant ergens anders (waar je alleen kan hopen dat het daar beter is).
Overigens gaat onderdelen bestellen via het net vaker wel goed dan niet, maar misschien is dat een persoonlijke ervaring.
Cheers, Menno
Wat is als leverancier zijnde dan de beste optie: concurreren op prijs, bezuinigen op de aftersales/technische onderteuning en accepteren dat het af en toe een keer verkeerd
gaat bij een afwijkend/exotisch onderdeel?
Of een goede prijs rekenen voor een goede aftersales/ondersteuning en vervolgens niets verkopen omdat je te duur bent?
Aftersales en ondersteuning zal je sowieso moeten doen. Nu heb ik daar totaal nul verstand van, maar hoeveel zou het meer kosten iets netjes af te handelen? Bedoel, degene die op dat toetsenboard loopt te rammelen kan het toch ook met respect en begrip afdoen?
Maar misschien moeten die daar dan weer een training in krijgen............ en dat kost dan inderdaad weer geld!
Ik weet het ook niet...... bij mijn werkgever zijn er managers die onder hun mail Mvgr, vr.gr etc. zetten....... hoeveel moeite kost het nou om "Met vriendelijke groet" af te sluiten? Ik ben een simpele monteur, maar het staat zoveel netter en beter, dat kunnen ze toch zelf ook zien, en dat wil je zelf toch ook? Het zit allemaal in het detail, als daarvoor betaalt moet worden; So be it, maar wat is dat waard en mag dat dan kosten? Wordt een aandrijfas daar 5, 10, of 25 Euro duurder van?
@Peter_Audi_A2 , overigens is bovenstaande niet aanvallend naar jou toe bedoeld, mocht dit zo overkomen!