Wiellagers vervangen
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
- Jur
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Goed bezig @rolf. Aanstaande vrijdag ga ik hetzelfde klusje doen; vervangen schokdempers en vering voor plus wiellagers. Bij mij zijn de wiellagers voor echt op gezien het kabaal dat ze maken...
Gelukkig heb ik vooraf alle bouten en moeren via @HansJan geregeld om niet voor verrassingen te staan.
Gelukkig heb ik vooraf alle bouten en moeren via @HansJan geregeld om niet voor verrassingen te staan.
- rolf
Net de verse bouten bij de dealer opgehaald............zitten er geen nieuwe moeren bij.
Krijg je toch een sik van.
Zo af en toe is dat VAG echt ruk, dat soort dingen lever je toch compleet?

Krijg je toch een sik van.
Zo af en toe is dat VAG echt ruk, dat soort dingen lever je toch compleet?
- HansJan
- Moderator
Haha, hier ook door schade en schande wijzer geworden. Nee, die moet je echt allemaal apart bestellen.
Stel je voor dat we het makkelijker maken ...
Stel je voor dat we het makkelijker maken ...

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- rolf
Zo, alles zit er weer onder.
Gekraak en gekreun bij in en uitparkeren is weg.
Het gebonk bij het rijden over kleine hobbeltjes dus niet.
Is te vergelijken met rotte stabilisator rubbers of stangetjes, maar dat is het niet.
Die zitten er nog niet zo lang nieuw onder.
Wat dan?
Krijg er een sik van.
Gekraak en gekreun bij in en uitparkeren is weg.

Het gebonk bij het rijden over kleine hobbeltjes dus niet.

Is te vergelijken met rotte stabilisator rubbers of stangetjes, maar dat is het niet.
Die zitten er nog niet zo lang nieuw onder.
Wat dan?
Krijg er een sik van.
- HansJan
- Moderator
Oh, dus het geldverslindende A2'tje is het nog niet beu?
Dus de koppelstangen heb je naast de stabi-rubbers ook al vervangen? Spoorstangkoppen, fuseekogels, homokineten? De kleinste speling geeft immers al herrie.
Wel balen ...

Dus de koppelstangen heb je naast de stabi-rubbers ook al vervangen? Spoorstangkoppen, fuseekogels, homokineten? De kleinste speling geeft immers al herrie.
Wel balen ...

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16