De beschrijving staat hier op het forum met foto's dus het is te doen ik moet het zelf ook nog doen
Gr peter
hoe moet ik mijn mountainbike vervoeren?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="fastbambi"]Peter...kan jij dan ook een trekhaak monteren? want de dealer wil het niet doen..zou toch met een gegronde reden moeten zijn, lijkt mij...
Lastig, de een zegt van wel, de ander niet....ik heb geen elektrische fiets, maar een mountainbike van nog geen 10 kg....die altijd....maar dan ook echt altijd onder de modder zit als ik hem mee terug naar huis neem...[/quote]
Ik heb bij aanschaf van de A2 bij Lexpoint in Hoofddorp een volwaardige afneembare trekhaak laten monteren. Wel heel mooi, maar ook heel duur ...
Het bouwjaar van de auto is augustus 2003.

Lastig, de een zegt van wel, de ander niet....ik heb geen elektrische fiets, maar een mountainbike van nog geen 10 kg....die altijd....maar dan ook echt altijd onder de modder zit als ik hem mee terug naar huis neem...[/quote]
Ik heb bij aanschaf van de A2 bij Lexpoint in Hoofddorp een volwaardige afneembare trekhaak laten monteren. Wel heel mooi, maar ook heel duur ...
Het bouwjaar van de auto is augustus 2003.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

Vorige maand kon ik een originele Alko trekhaak op de kop tikken. Dit week-end werd deze gemonteerd en met de handleiding van Rameder lukt dit wel. Ongeveer 7 uren nodig gehad voor de demontage/montage. Volgende week zou ik deze dan elektrisch willen aansluiten. Kan iemand me helpen aan een elektrisch schema ?
Alvast bedankt
Alvast bedankt