Als je het vermogen van alle lampen die gaan branden als je de schakelaar bedient en de spanning is 12 V dan kun je zo de stroomsterkte uit rekenen. Vermogen gedeeld door 12 is de stroomsterkte. De rest die er mogelijk ingeschakeld is in de vorm van dashboard lampje etc is verwaarloosbaar.
Succes.
Geen verlichting
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Alle LED's van mijn lichtschakelaar doen het niet meer, waarmee ook de indicatie van mistlamp niet en dus vast een afkeurpunt voor aanstaande APK. Ik heb de schakelaar al uit de behuizing gehaald en in tweeën kunnen deken, maar dan wordt het lastig. Ook zonder een HowTo

Heb je nog wat beschikbaar @Walter?

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als er 1 massa verbinding op de ring met LED lampjes sneuvelde moet die gesoldeerd worden.
Niet mijn vragen maar mijn kleinzoon, je moet erg goede ogen en kleine handjes hebben!
Had ooit hetzelfde bij VW met Automatische inschakeling die ook donker werd.
Niet mijn vragen maar mijn kleinzoon, je moet erg goede ogen en kleine handjes hebben!
Had ooit hetzelfde bij VW met Automatische inschakeling die ook donker werd.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...