Correct me if I am wrong, maar het advies is 10 jaar of 100.000km (heb hier ook 8 jaar en 80.000) gelezen.
Met deze distri is pas 34k gereden, ben je zo wantrouwig?
Correct me if I am wrong, maar het advies is 10 jaar of 100.000km (heb hier ook 8 jaar en 80.000) gelezen.
Niet wantrouwig maar onzeker wel. Onkunde zou ook kunnen hoor.
Dit had ik ook gelezen vandaar.HansJan schreef: ↑19 sep 2018, 22:28Uit de oude doos en advies van een doorgewinterde expert:
viewtopic.php?p=28860#p28860
Toch blijven de meningen tussen de verschillende experts in dit draadje ook verschillen.
Misschien moet je je onderbuik gevoel maar gewoon volgen.
Daar denk ik toch wat anders over. Als Harm de db riem nu laat verwisselen in de hoop een probleem op te lossen zou het zonde zijn als het uiteindelijk ergens anders aan ligt.
Vooral omdat er geen foutmeldingen worden uitgelezen, zou ik eerst met de simpele/goedkope dingen beginnen zoals accu/laadcircuit/massapunten.Peter_Audi_A2 schreef: ↑18 sep 2018, 22:31Vind het een beetje vreemd dat de afstandsbediening het ineens niet doet, en de volgende morgen weer wel. Was dit voor het eerst na aankoop?
Ik lees bij de andere technische topics dat vage problemen kunnen worden veroorzaakt door fluctuaties in de boordspanning.
Gezien de gevoeligheid van de FSI voor slechte massa en/of zwakke accu zou ik hier eerst naar kijken ...
Edit: @jaapje is me al voor ...![]()