Motorsteun = Motorlager= vervangen
Hoi Ron, bedankt voor het meedenken maar ook bij hun heb ik een bestelling geplaatst. Het deel lijkt op voorraad vervolgens krijg je een mailtje dat het er toch niet is... Dit is bij veel partijen zo helaas.
Zojuist heb ik toevallig iemand aan de lijn gehad van Febi, het onderdeel wordt niet meer gemaakt en de voorraad droogt op. Met een beetje pech is het alleen nog origineel voor 236 euro te krijgen...
Zojuist heb ik toevallig iemand aan de lijn gehad van Febi, het onderdeel wordt niet meer gemaakt en de voorraad droogt op. Met een beetje pech is het alleen nog origineel voor 236 euro te krijgen...
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Vandaag dankzij dit draadje tussen €100,-
& €150,- bespaard.
Bedankt daarvoor.
Klopt idd wat er geschreven is, de dogbones zijn identiek, dus het plaatje omzetten en onder de auto monteren, in mijn geval een 1.4 benzine met AUA motor.
Moet je ook je baksteun vervangen ga dan naar de automaterialen zaak en neem dit onderdeelnummer mee, 6Q0199851AJ.
& €150,- bespaard.

Klopt idd wat er geschreven is, de dogbones zijn identiek, dus het plaatje omzetten en onder de auto monteren, in mijn geval een 1.4 benzine met AUA motor.
Moet je ook je baksteun vervangen ga dan naar de automaterialen zaak en neem dit onderdeelnummer mee, 6Q0199851AJ.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.