Hoe kom ik bij de connector?Phlime schreef: ↑01 apr 2020, 20:36Ik zou toch eens naar de connector in de b-stijl kijken. Als die contacten niet lekker contacten kan dit ook. Er gaat door de extra weerstand wel een stroompje lopen, maar niet genoeg om het motortje te bekrachtigen. Je hoort dan mogelijk wel een klikje.
Als je de achterdeur open krijgt heb je het snel gecheckt. Als het dat niet is kun je het in ieder geval wegstrepen.
Achterportier gaat niet op slot [Opgelost - slot vervangen]
- GrijzeA2
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
- GrijzeA2
Omdat ik het juiste speciale gereedschap niet heb om het slot weer vast te draaien, zit deze hand vast. Dus die kan ik afvinken.eekhoorntje schreef: ↑01 apr 2020, 21:56Goed vast zetten?
Ik weet dat als je een slot te vast zet deze kan vervormen dus beetje hand vast en niet hard aandraaien kan wel eens helpen, heb thuis kledingkast met zelfde probleem, dat slot vastzetten en probleem is terug.
-
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik maak vanavond wat foto’s.GrijzeA2 schreef: ↑01 apr 2020, 23:18Hoe kom ik bij de connector?Phlime schreef: ↑01 apr 2020, 20:36Ik zou toch eens naar de connector in de b-stijl kijken. Als die contacten niet lekker contacten kan dit ook. Er gaat door de extra weerstand wel een stroompje lopen, maar niet genoeg om het motortje te bekrachtigen. Je hoort dan mogelijk wel een klikje.
Als je de achterdeur open krijgt heb je het snel gecheckt. Als het dat niet is kun je het in ieder geval wegstrepen.
- GrijzeA2
Besteld! Dank voor de tip
- Peter_Maathuis
- Moderator
Graag gedaan - is naar je onderweg. Succes!
-
Allereerst druk je de hoes die over de connector zit naar achteren, dan komt hij aan de voorkant los. Met wat wiebelen komt hij aan de achterkant ook los. Nu naar beneden trekken om ruimte te maken voor de connector.
Hierna druk je op het lipje in het midden van de connector en trek je tegelijkertijd de connector los.
Nu kun je een en ander inspecteren.
Wil je de connector die in de b- stijl zit ook loshalen, moet je het paarse ‘klepje’ naar achteren verschuiven. Daarmee ontgrendel je de bevestigingsnok. Deze druk je vervolgens naar beneden, waarna de connector aan de binnenkant los genomen en geïnspecteerd kan worden.
Hiervoor moet je wel de kunststof kap aan de binnenkant van de b-stijl los halen. Maar dat spreekt voor zich.
- HansJan
- Moderator
Verholpen ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16