Onze Audi A2
- Audi_gekkie
Deurpanelen behandel ik met Bumperblack van Action.
De bedieningsknopjes is een ander verhaal deze zijn na bouwjaar 2001 voorzien van softlak.
Op Ebay kun je de knopjes van de elektrische ramen vervangen. Van de climate control zijn er stickers verkrijgbaar.
Ik heb zelf ook kleinere beschadigingen en werk ze bij met een zwarte stift. Niet echt mooi, maar wel een stuk beter dan zonder verf.
De bedieningsknopjes is een ander verhaal deze zijn na bouwjaar 2001 voorzien van softlak.
Op Ebay kun je de knopjes van de elektrische ramen vervangen. Van de climate control zijn er stickers verkrijgbaar.
Ik heb zelf ook kleinere beschadigingen en werk ze bij met een zwarte stift. Niet echt mooi, maar wel een stuk beter dan zonder verf.
Thanks alleen voor de tips en trucs! Zal er ckr ff naar gaan kijken! De stikkers had ik idd al een x van gehoord, en de benz stift had ik ook al een x gedaan. Is idd een optie maar de stift is maar tijdelijk, ga een x andere knoppies scoren denk k. Verder nu prima wagen en met de tijd alleen nog ff de versnellingsbak fixen!
Gr lodi
Gr lodi
- Audi_gekkie
@lodi Snel met veel water verwijderen. Sommige vogelkak is zo agressief dat dit de lak flink kan aantasten.
Opvoeden moet je die vogels!
Die van mij is dan wel getuned, maar ik ben 'm wel de baas.
Opvoeden moet je die vogels!
Die van mij is dan wel getuned, maar ik ben 'm wel de baas.