Iemand enig idee wat dit voor vage streep is?
Olieachtige streep die uit de spoiler komt en naar beneden druipt en een bruinige laag achterlaat die zeer lastig te verwijderen is op de lak en op het glas krijg ik het nog niet weg.
Auto staat met de linkerwielen altijd wel in een gootje waardoor hij wat scheef naar die kant staat
Vage olie achtige streep bij spoiler
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Combinatie van factoren. Het rubber rondom de spoiler sluit door uitdroging niet meer goed af waardoor er water in de spoiler achterblijft en oa de schroeven, en wellicht ook het frame, laat corroderen met deze gevolgen van dien.
Als je de klep heen en weer beweegt, voel je dan water klotsen?.Je kunt dan onderin de spoiler (L/R) gaatjes boren zodat het water kan weglopen. Je zal met de zoekfunctie daar meer over vinden. De strepen heb ik met een natte microvezeldoek en wat Cif voorzichtig weg kunnen polijsten. Zie ook dit topic.
Als je de klep heen en weer beweegt, voel je dan water klotsen?.Je kunt dan onderin de spoiler (L/R) gaatjes boren zodat het water kan weglopen. Je zal met de zoekfunctie daar meer over vinden. De strepen heb ik met een natte microvezeldoek en wat Cif voorzichtig weg kunnen polijsten. Zie ook dit topic.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
-
- Audi A2 clublid
Hoorde geen water klotsen maar wel gaatjes geboord en het water stroomt er nu uit
Binnenkort maar even met polijstspul aan de slag dan.
Thanks

Binnenkort maar even met polijstspul aan de slag dan.
Thanks
- Bijlagen
-
- 16773340137468296574297143892.jpg (4.57 MiB) 372 keer bekeken
- Blauwbaard
- Audi A2 clublid
Scheelt weer een kilo'tje drooggewicht.