Dit bericht ontving ik per PM van lucien. Ik ben op vakantie dus kan het niet verder oppakken. Wie kan hem helpen?
Ik heb last van een witte substantie in het expansie vat van de hydrolische olie. Heeft iemand een idee?
Ik heb de accumulator al vervangen en ook de keerringen van de aanvoerleidingen zijn vervangen, maar ik blijf last houden.
De accumulator slaat ook te vaak aan.
Alvast bedankt voor de reactie.
3L hydraulische olie/accumulator
- Pyro_loe
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
http://www.a2-freun.de/forum/showthread.php?t=32542
Weißer Schaum in de Öl-Einfüllstutze
Weißer Schaum in de Öl-Einfüllstutze
- lucien
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Volgens gaat de duitse discussie over wit schuim in je moter olie, oorzaak water/condens door veel korte stukken te rijden.
Ik heb last van een witte substancie in de hydrolische olie, deels vervangen uit expansievat, je krijgt dan wit besinksel met mooie groene olie erop, als je het even laat staan in een maatbeker!
groet,
Lucien
Ik heb last van een witte substancie in de hydrolische olie, deels vervangen uit expansievat, je krijgt dan wit besinksel met mooie groene olie erop, als je het even laat staan in een maatbeker!
groet,
Lucien
- jmkoole
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Melkachtige kleur van de hydraulische olie kan - naast water - ook duiden op overmatige slijtage aan de pomp of aan de gangsteller. Het fijne slijpsel van het aluminium geeft een wittige dispersie.
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
- lucien
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Ben al begonnen met ververven van hydrolische olie in expansievat, wat eruit kwam zag er niet goed uit, na enige tijd kreeg je echt een dikke creme sustantie met daarboven de groene olie!
Gaan we nog een keer doen, hou jullie op de hoogte.
Gaan we nog een keer doen, hou jullie op de hoogte.