Vanmiddag begon onze auto ineens veel lawaai te maken. Vooral bij het optrekken en het schakelen ging het goed tekeer!
Met knikkende knieën naar de garage en daar ontdekte men dat de versnellingsbaksteun het begeven had.
Maar hoe kom je nu aan een nieuwe steun?
De garage kwam via de diverse sites uit op een Poolse leverancier die een goed alternatief voor deze steun had: de Skoda steun zou identiek zijn.
Die heeft zijn toeleverancier op voorraad en deze wordt opgestuurd naar mijn garage.
Hij zou er morgenochtend moeten zijn. Ben benieuwd….
Kapotte versnellingsbak steun
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Je kunt natuurlijk ook hier vragen of iemand er een heeft liggen en onderdelenlijn / slopers hebben vast ook wel wat liggen...
Ik weet niet of er verschillende modellen zijn, dus een onderdeelnummer of versnellingsbakcode is dan wel handig.
Maar het lijkt erop dat je garage wat heeft gevonden.
Ik weet niet of er verschillende modellen zijn, dus een onderdeelnummer of versnellingsbakcode is dan wel handig.
Maar het lijkt erop dat je garage wat heeft gevonden.
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Kijk eens in dit topic, daar vindt je precies de informatie die je nodig hebt.
viewtopic.php?f=14&t=2907&p=72072&hilit=Baksteun#top
viewtopic.php?f=14&t=2907&p=72072&hilit=Baksteun#top
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Peter_Maathuis
- Moderator
De "dogbone" voor VW / Seat / Skoda is gewoon bij Autodoc te vinden... https://www.autodoc.nl/ridex/12759468
- Peter_Maathuis
- Moderator
Daar was je (A2) duidelijk aan toe