Opkrikken garagekrik
- edje13
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Geen stang gebruiken, anders gebeurt dit:
viewtopic.php?f=14&t=8102
viewtopic.php?f=14&t=8102
-
- Audi A2 clublid
de bijgeleverde krik in kofferbak is vooral alleen voor noodgevallen bedoelt ! opdraaien met deze originele krik kan uiteraard wel, maar dan wel gelijk ondersteuenen zodat druk van krik af is. zeker niet (even) onder de auto kruipen met deze krik,levensgevaarlijk !
ik gebruik gewoon een goede veilige garagekrik, er zitten standaard 4 goede krikpunten onder de auto, vooral die gebruiken ! ( uiteraad ook in combinatie met (as)steunen als je onder de auto iets moet doen..)
ik gebruik gewoon een goede veilige garagekrik, er zitten standaard 4 goede krikpunten onder de auto, vooral die gebruiken ! ( uiteraad ook in combinatie met (as)steunen als je onder de auto iets moet doen..)
- LeuvieA2
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Thanks. Ik zag filmpjes dat je perse de rubberdop moet verwijderen. Prima maar je moet dus eigenlijk een soort pen op je garagekrik hebben? Of kan de standaard rubberdop ook gewoon tegen de randen van het ‘rondje’ ?
-
- Audi A2 clublid
die dopjes waar jij het over heb zitten aan de zijkant van de dorpel. je hoeft helemaal geen krik te hebben die op die punten de auto omhoogkrikt.
er zitten ONDER de auto vlakke krikpunten, (ter hoogte van krikpunten zijkanten) waar je elke garagekrik onder kunt krijgen.
er zitten ONDER de auto vlakke krikpunten, (ter hoogte van krikpunten zijkanten) waar je elke garagekrik onder kunt krijgen.