Wat heb je laten doen, waar en wat heeft het gekost
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Je was wel toe aan een nieuw interieurfilter
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
borstvergroting; Taiwan, 480 euro...
betutteling is zinloos; passie is Goud
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Benieuwd naar het resultaat @Veertienmeizeventien en de km-stand
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Kopieer onderstaande naar een nieuwe reactie in dit topic en vul aan:
Dit heb ik laten doen:
Waar:
Wanneer:
Wat heeft het gekost:
Bij kilometerstand:
Opmerkingen:
Dit heb ik laten doen:
Waar:
Wanneer:
Wat heeft het gekost:
Bij kilometerstand:
Opmerkingen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Maathuis
- Moderator
Ik ken @Veertienmeizeventien als man (maar de definitie van "man" schuift de laatste tijd nogal) en ben heel benieuwd naar haar/zijn/diens borstvergroting
-
- Audi A2 clublid
Vandaag nieuwe O - D - ringen gezet bij carterventilatie. Bodem plaat was al af, Ringen gekocht bij Audi Dealer voor 12,50 Euro en huur van brug voor een uur 25 Euro. Water lekkage vermoed bij APK vervangen van fuseekogel. Koelvloeistof bij gevuld en geen verder lekkage. Olie carter schoon gemaakt met remreiniger en een poosje gereden. Olie lekkage vrijwel zeker van carterventilatie.
Bodem nog niet gemonteerd, Ik ben benieuwd..
Bodem nog niet gemonteerd, Ik ben benieuwd..
- bart.de-waard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Vandaag de brandstof pomp vervangen. Wil geen gedoe meer, dus maar de duurdere versie van Pierburg. Kosten incl. Verzenden 71 Euro.
Verder de koplampen vervangen. Waren na 20 jaar wel erg mat en geel geworden.
Knapt erg op. Bijzonder dat de linker en rechter niet de zelfde prijs hebben.
Beide van Valeo, de linker kostte 155, en de rechter 210 Euro inclusief verzenden uit Duitsland. Ook twee verschillende verkopers.
Mocht iemand nog interesse hebben in de oude lampen voor een vriendenprijsje, laat maar even weten.
Verder de koplampen vervangen. Waren na 20 jaar wel erg mat en geel geworden.
Knapt erg op. Bijzonder dat de linker en rechter niet de zelfde prijs hebben.
Beide van Valeo, de linker kostte 155, en de rechter 210 Euro inclusief verzenden uit Duitsland. Ook twee verschillende verkopers.
Mocht iemand nog interesse hebben in de oude lampen voor een vriendenprijsje, laat maar even weten.
1.6 FSI 2003 Ebony black | Nappa Lederen stoelen | werkend OSS | Mistlampen | geperforeerd Sportstuur | Elektrische ramen achter | Climate Control | Cruisecontrol | Gordijnairbag | Concert II | Dubbele vloer | Alarm | Dimmende binnenspiegel | Multibox.