Ga het toevallig zaterdag ook laten doen. (Bij maxi performance, ook via forum gevonden) Heb je rvs gekregen…
En misschien een foto…
Gr, Edwin
Wat heb je laten doen, waar en wat heeft het gekost
- Edwinvv
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dit heb ik laten doen:
Flexibel stuk, katalysator en middendemper vervangen door rvs exemplaar.
Waar:
Maxi Performance te Hengelo
Wanneer:
22 januari 2022
Wat heeft het gekost:
€750
Bij kilometerstand
109.000
Opmerkingen:
Goed geholpen. Geluid nog hetzelfde. (Wilde ik graag ‘normaal’ houden, het is geen race monster). Dus tevreden
Flexibel stuk, katalysator en middendemper vervangen door rvs exemplaar.
Waar:
Maxi Performance te Hengelo
Wanneer:
22 januari 2022
Wat heeft het gekost:
€750
Bij kilometerstand
109.000
Opmerkingen:
Goed geholpen. Geluid nog hetzelfde. (Wilde ik graag ‘normaal’ houden, het is geen race monster). Dus tevreden
- Bijlagen
-
- ED6CE6B9-15E1-4479-A862-94D02FBFB486.jpeg (2.28 MiB) 1073 keer bekeken
-
- 26B7B6F4-75D6-4DB1-AC19-CD6D476CC878.jpeg (2.01 MiB) 1073 keer bekeken
-
- 621C7688-003F-4F40-BC6F-C86F8FC6F1DE.jpeg (2.78 MiB) 1073 keer bekeken
-
- 92A9BBFA-509E-457C-BE6E-CD026DD8CC75.jpeg (703.34 KiB) 1073 keer bekeken
- Edwinvv
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dit heb ik laten doen:
Apk en remolie laten vervangen.
Waar:Van Steyn , Sassenheim.
Wanneer:
27-01-2022
Wat heeft het gekost:
€100
Bij kilometerstand
109500
Opmerkingen:
Remmen werd beetje sponzig. Bleek dat olie al jaren niet vervangen was. Kwam soort drab uit.
Helaas weer een streek van Jan Eenink. Zou vorig jaar maart bij aankoop remolie hebben vervangen. Ik heb ervoor betaald. Probeer hem te bellen, maar neemt niet op.
Begin steeds minder te begrijpen hoe deze man zo’n goede naam heeft gekregen. Dit soort nalatigheid is gewoon gevaarlijk. En dat voor een paar tientjes.
Ben ziek van deze man!
Auto remt weer zoals het hoort. Apk geen bijzonderheden.
Gr, Edwin
Apk en remolie laten vervangen.
Waar:Van Steyn , Sassenheim.
Wanneer:
27-01-2022
Wat heeft het gekost:
€100
Bij kilometerstand
109500
Opmerkingen:
Remmen werd beetje sponzig. Bleek dat olie al jaren niet vervangen was. Kwam soort drab uit.
Helaas weer een streek van Jan Eenink. Zou vorig jaar maart bij aankoop remolie hebben vervangen. Ik heb ervoor betaald. Probeer hem te bellen, maar neemt niet op.
Begin steeds minder te begrijpen hoe deze man zo’n goede naam heeft gekregen. Dit soort nalatigheid is gewoon gevaarlijk. En dat voor een paar tientjes.
Ben ziek van deze man!
Auto remt weer zoals het hoort. Apk geen bijzonderheden.
Gr, Edwin
- StefanvM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
"Helaas weer een streek van Jan Eenink. Zou vorig jaar maart bij aankoop remolie hebben vervangen. Ik heb ervoor betaald. Probeer hem te bellen, maar neemt niet op.
Ben ziek van deze man!"
Maar goed dat hij gestopt is want je wordt echt kotsmisselijk van al die verhalen over hem, ik heb zelf ook nooit een goed gevoel gehad bij deze man en zijn volgelingen maar dit vind ik wel zeer ernstig als de veiligheid in het geding komt.
Ben ziek van deze man!"
Maar goed dat hij gestopt is want je wordt echt kotsmisselijk van al die verhalen over hem, ik heb zelf ook nooit een goed gevoel gehad bij deze man en zijn volgelingen maar dit vind ik wel zeer ernstig als de veiligheid in het geding komt.
A2 CS Rood 1.4 TDI 2004 | BAD | OSS | S-line Plus | FIS | Concert | CC | PDC | AHK
A2 CS Geel 1.6 FSI 2005 | BAD | OSS | S-line Plus | FIS | RNS-e | CC | PDC | AHK
A2 CS Geel 1.6 FSI 2005 | BAD | OSS | S-line Plus | FIS | RNS-e | CC | PDC | AHK