heb echt eerst de zoek functie geprobeerd ;-)
Ben nog steeds zeer content met m'n A2. Maar even het volgende:
(heb echt eerst de zoekfunctie geprbeerd) maar 0 resultaat.
Toen ik de auto kocht zat er 1 sleutel bij. Geen klapsleutel, geen afstandbediening.
Wil ik een sleutel bij laten maken maar het lijkt alsof ik naar de dealer gedwongen wordt.
Zelfs bij een gerenommeerde sleutelboer geweest die ook kan inleren maar als hij in het boek kijkt is de sleutel van de A2
de enige die hij niet kan namaken.
Iemand met dezelfde ervaring ?
(heb echt eerst de zoekfunctie geprbeerd) maar 0 resultaat.
Toen ik de auto kocht zat er 1 sleutel bij. Geen klapsleutel, geen afstandbediening.
Wil ik een sleutel bij laten maken maar het lijkt alsof ik naar de dealer gedwongen wordt.
Zelfs bij een gerenommeerde sleutelboer geweest die ook kan inleren maar als hij in het boek kijkt is de sleutel van de A2
de enige die hij niet kan namaken.
Iemand met dezelfde ervaring ?
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Als je al een klapsleutel hebt kun je een sleutel van bijv. e-bay zelf inleren en een nieuwe sleutelbaard bij de sleutelboer kunnen laten maken, heb je die niet dan zul je toch bij de dealer moeten aankloppen vrees ik.
Die kan via het chassisnummer de juiste sleutelcodering verkrijgen bij Audi AG.
Anders zou iedereen een afstandsbediening kunnen gaan laten maken en je auto open maken............
Wat betreft je topic titel, dit is nu niet zo handig.
Het is fijn dat je eerst de zoekfunctie gebruikt hebt maar als je dat wilt vermelden zet dat dan in de text.
Nu weet niemand wat je vraag of probleem is met een dergelijke topic titel.
Ook met de zoekfunctie zul je jouw probleem minder snel terug kunnen vinden voor degene met jouw probleem in de toekomst..............
Die kan via het chassisnummer de juiste sleutelcodering verkrijgen bij Audi AG.
Anders zou iedereen een afstandsbediening kunnen gaan laten maken en je auto open maken............
Wat betreft je topic titel, dit is nu niet zo handig.
Het is fijn dat je eerst de zoekfunctie gebruikt hebt maar als je dat wilt vermelden zet dat dan in de text.

Nu weet niemand wat je vraag of probleem is met een dergelijke topic titel.
Ook met de zoekfunctie zul je jouw probleem minder snel terug kunnen vinden voor degene met jouw probleem in de toekomst..............
+1. bestellen via internet, baard laten maken bij een goede sleutelboer geen probleem. Alleen inleren moet nog via de dealer. Nog geen ander adres kunnen vinden. Ik heb hem al een poosje (oningeleerd) in de kast liggen...ook niet zo handig. Als ik het nog een keer zou moeten doen dan ga ik gelijk naar de dealer. Ff slikken dan en met mijn ogen dicht pinnen denk ik.....
Dat antwoord met betrekking op de koptekst snap ik volledig. Was niet handig.
Dus kennelijk kan ik wel elders een sleutel kopen, laten slijpen en daarmee naar de audi dealer om in te leren.
Maar dan moet het toch wel een sleutel met de juiste transponder zijn. of niet ?
Dus kennelijk kan ik wel elders een sleutel kopen, laten slijpen en daarmee naar de audi dealer om in te leren.
Maar dan moet het toch wel een sleutel met de juiste transponder zijn. of niet ?
- Audi_gekkie
Ik heb op Youtube (via dit forum?) eens een filmpje gezien hoe je dat zelf kunt doen.
Met een werkende klapsleutel kon een andere worden ingeleerd.
Met een werkende klapsleutel kon een andere worden ingeleerd.
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Audi-gekkie"]Ik heb op Youtube (via dit forum?) eens een filmpje gezien hoe je dat zelf kunt doen.
Met een werkende klapsleutel kon een andere worden ingeleerd.[/quote]
Hij heeft geen klapsleutel.....................
Als je er 1 hebt kun je een andere inleren.
Wel checken welke frequentie je sleutel werkt als je er 1 van e-bay bij koopt, als je de sleutel transponderdeel eraf schuift, de sleutel deelt als het ware, staat de freq. op het tranponderdeel geprint. Meestal 433MHz meen ik.
Sleutel codering en welke transponder je nodig hebt zal denk ik toch via de dealer moeten gaan die via het chassis nummer aan de juiste gegevens moet verkrijgen om te kijken wat je nodig hebt.
Beste is om het gewoon in de dealer werkplaats te gaan vragen.

Als je er 1 hebt kun je een andere inleren.
Wel checken welke frequentie je sleutel werkt als je er 1 van e-bay bij koopt, als je de sleutel transponderdeel eraf schuift, de sleutel deelt als het ware, staat de freq. op het tranponderdeel geprint. Meestal 433MHz meen ik.
Sleutel codering en welke transponder je nodig hebt zal denk ik toch via de dealer moeten gaan die via het chassis nummer aan de juiste gegevens moet verkrijgen om te kijken wat je nodig hebt.
Beste is om het gewoon in de dealer werkplaats te gaan vragen.
- Audi_gekkie
[quote="rolf"][quote="Audi-gekkie"]Ik heb op Youtube (via dit forum?) eens een filmpje gezien hoe je dat zelf kunt doen.
[/quote]
Oooh nee hè!! :oops: :oops:
Beter lezen Audi-gekkie!

Oooh nee hè!! :oops: :oops:
Beter lezen Audi-gekkie!