[quote="rolf"]Moet het perse in Amsterdam zijn?
Heb wel een adres in Alkmaar, is vlakbij.
Daar komt het halve audiforum over de vloer, afgelopen zomer ben ik nog met mijn Passat geweest voor een distr.set wissel, voor mij maar 1600km rijden......... :mrgreen:
1e klas vakman met enorme autokennis, zeer aanbevolen en je kunt kosteloos een leenauto mee krijgen (Audi uiteraard), alleen weer met een volle tank terug brengen. :mrgreen:
http://www.hartogtuning.nl/
1 van de weinige garages waar ik mijn auto zorgeloos onder handen laat nemen.......ben erg kritsch in het kwadraat.
Oh ja, hij doet ook aan tuning wat betreft extra vermogen, ontwikkeld hij zelf, maar dat is voor ons niet van toepassing.[/quote]
sorry hoor Rolf. ik snap dat je erg kritisch kunt zijn en dat je veel om je auto kunt geven, maar een distributieset vervangen moet echt ieder goed opgeleide monteur wel kunnen. Daar zou ik van me leven geen 1600km voor gaan rijden.
Sterker nog. ik ben zelf geen automonteur, maar werktuigbouwkundige en met de juiste beschrijving, hulp, en juiste gereedschappen heb ik het zelf gedaan.
Dat je vertrouwen in je garage wilt hebben snap ik ook en dat kun je alleen maar opbouwen in de loop der jaren, maar om daar zo ver voor te gaan rijden. nee mij niet gezien.
gr. rene