Ik kreeg net bericht van mijn vrouw met als titel "daar gaat ons vakantiegeld".
Ze heeft vandaag al achteruit rijdend met de A2 een laag hekje over het hoofd gezien.
Gevolg: glas van linker achterlicht onderaan stuk, het laatste stukje van het linker achterscherm
staat niet meer recht boven de bumper (over een lengte van 10cm ongeveer 1 cm uit het lood
vanaf het achterlicht). Ik hoop dat dat laatste nog recht te trekken is.
Nu ben ik op zoek naar een ander linkerachterlicht. Mocht iemand iets weten, dan hou ik me aanbevolen.
Na ongelukje: Linker achterlicht gezocht
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Balen !! Maar de unit zal goedkoper zijn dan de eventuele lakschade. De unit is 64 euro bij Mr. Auto.
http://www.mister-auto.nl/fl/achterlich ... _g391.html
http://www.mister-auto.nl/fl/achterlich ... _g391.html
Bedankt voor jullie info.
Ik heb bij de plaatselijke sloper een A2 met een mooi achterlicht gevonden. Het plaatwerk is intact, klein krasje valt er nog wel uit te polijsten en poetsen. De kunststof onderbumper is uit het clipje gesprongen. Ik denk dat ik dat wel weer goed krijg. Volgende week ga ik er mee aan de slag. Het lijkt dus met een sisser af te lopen.
Ik heb bij de plaatselijke sloper een A2 met een mooi achterlicht gevonden. Het plaatwerk is intact, klein krasje valt er nog wel uit te polijsten en poetsen. De kunststof onderbumper is uit het clipje gesprongen. Ik denk dat ik dat wel weer goed krijg. Volgende week ga ik er mee aan de slag. Het lijkt dus met een sisser af te lopen.
Het is gefixt. Een gebruikt achterlicht van de sloop (niet van nieuw te onderscheiden) van 45,- euro en de achterbumper weer gefatsoeneerd.
Geen lakschade, alleen een minuscuul krasje bleef achter. Wellicht is dit er nog eruit te polijsten met een machine.
Had veel erger kunnen zijn als het hekje iets hoger geweest zou zijn en het aluminium geraakt zou hebben.
Geen lakschade, alleen een minuscuul krasje bleef achter. Wellicht is dit er nog eruit te polijsten met een machine.
Had veel erger kunnen zijn als het hekje iets hoger geweest zou zijn en het aluminium geraakt zou hebben.