ik stel mij even voor
Hallo Welkom op het forum! nieuwe oldtimers regeling? ik hoorde dat er niets zou veranderen.... Er is inderdaad een cd wisselaar, wat voor radio heb je? Daarnaast zal je zelf de bekabeling moeten aanleggen indien deze niet aanwezig is. Bij de A2 zit de wisselaar onder de afdekking van de afdekrollo achhter in, je hebt dan ook een "ombouw" nodig voor retrofit.
De meeste bouwen een dension of audio link in, deze sluit je aan als een wisselaar, maar ipv cd's speelt deze MP3' s vanaf een usb stick.
Wat voor oude Audi's of Oudi;s noemt Rinus ze wel eens, had je?
BTW veel plezier met je A2!
De meeste bouwen een dension of audio link in, deze sluit je aan als een wisselaar, maar ipv cd's speelt deze MP3' s vanaf een usb stick.
Wat voor oude Audi's of Oudi;s noemt Rinus ze wel eens, had je?
BTW veel plezier met je A2!
" Alleen wrijving geeft glans"
- Audi_gekkie
Hoi Rubin,
Welkom op dit forum.
De A2 zal je zeker bevallen.
De oldtimermarkt ligt volledig op z'n gat door de veranderde oldtimerregeling.
Fantastische Mercedes 500 sel, die een jaar geleden nog makkelijk 10.000 opleverde kun je nu kopen voor 2.500 euro. :o
Zelf heb ik blijkbaar een voorgevoel gehad, want ik heb vorige zomer mijn 2 Oudi's verkocht voor een mooie prijs.
Ik ben ook heel benieuwd wat voor Oudi's het waren.
Trouwens waarom een A2 en geen flitsende A3 o.i.d.?
En inderdaad wat advanced al zegt, velen nemen een audio-link om de originele radio te behouden.
Lees volgende topic maar eens door:
audio-link-t1688.html
Welkom op dit forum.
De A2 zal je zeker bevallen.
De oldtimermarkt ligt volledig op z'n gat door de veranderde oldtimerregeling.
Fantastische Mercedes 500 sel, die een jaar geleden nog makkelijk 10.000 opleverde kun je nu kopen voor 2.500 euro. :o
Zelf heb ik blijkbaar een voorgevoel gehad, want ik heb vorige zomer mijn 2 Oudi's verkocht voor een mooie prijs.
Ik ben ook heel benieuwd wat voor Oudi's het waren.

Trouwens waarom een A2 en geen flitsende A3 o.i.d.?
En inderdaad wat advanced al zegt, velen nemen een audio-link om de originele radio te behouden.
Lees volgende topic maar eens door:
audio-link-t1688.html
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Welkom hier op het forum en gefeliciteerd met je "nieuwe" A2.
Ik laat me absoluut niet afschrikken door de nieuwe oldtimer regeling, maar de mijne rijden dan ook niet op gas of diesel.
Die bezitters van dat soort auto's zijn met de nieuwe regeling zijn de klos. Maar het laatste woord is nog niet gezegd over de nieuwe regeling. Het schijnt dat deze in strijd is met de Europese regelgeving.En ik laat mij door die snoodaards in Den Haag mijn hobby niet ontnemen. Wat denken ze wel ? :evil:
Ik laat me absoluut niet afschrikken door de nieuwe oldtimer regeling, maar de mijne rijden dan ook niet op gas of diesel.
Die bezitters van dat soort auto's zijn met de nieuwe regeling zijn de klos. Maar het laatste woord is nog niet gezegd over de nieuwe regeling. Het schijnt dat deze in strijd is met de Europese regelgeving.En ik laat mij door die snoodaards in Den Haag mijn hobby niet ontnemen. Wat denken ze wel ? :evil:
- Audi_gekkie
@Rinus
:lol: :lol: :lol: go Rinus go!
Geef ze op hun falie.
:lol: :lol: :lol: go Rinus go!
Geef ze op hun falie.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="zeurpiet"][quote="Rinus"]
Het schijnt dat deze in strijd is met de Europese regelgeving. Wat denken ze wel ? :evil:[/quote]
Pak dan ook meteen even de BPM aan. Die is ook tegen de regels. 8-)[/quote]
De regering heeft het geld veel te hard nodig om de 3% begrotingsnorm te halen ...
Ook al zo'n regeltje van Brussel (Al heeft Nederland daar dapper aan meegeholpen).
Ontopic: @Rubin, Welkom op het forum en veel plezierige km's met de A2 gewenst.
Het schijnt dat deze in strijd is met de Europese regelgeving. Wat denken ze wel ? :evil:[/quote]
Pak dan ook meteen even de BPM aan. Die is ook tegen de regels. 8-)[/quote]
De regering heeft het geld veel te hard nodig om de 3% begrotingsnorm te halen ...
Ook al zo'n regeltje van Brussel (Al heeft Nederland daar dapper aan meegeholpen).
Ontopic: @Rubin, Welkom op het forum en veel plezierige km's met de A2 gewenst.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
welkom Audi A2 1.4
veel plezier met de audi.
persoonlijk kan ik je ook de mp3 wisselaar of audiolink aanbevelen. cd´s zijn zóóó 2012 :mrgreen:
scheelt veel werk en veel geld, als je toch je eigen cd´s wilt afspelen kun je die omzeten naar mp3 via de computer en luisteren maar!
en verder rip je alles op internet......... zei ik dat nou echt!?!?
hock:
en op zo´n audiolink kun je meer kwijt dan die 6 cd´s, die van mij 9801 nummers om precies te zijn..... eat your heart out cd wisselaar!!
veel plezier met de audi.
persoonlijk kan ik je ook de mp3 wisselaar of audiolink aanbevelen. cd´s zijn zóóó 2012 :mrgreen:
scheelt veel werk en veel geld, als je toch je eigen cd´s wilt afspelen kun je die omzeten naar mp3 via de computer en luisteren maar!
en verder rip je alles op internet......... zei ik dat nou echt!?!?

en op zo´n audiolink kun je meer kwijt dan die 6 cd´s, die van mij 9801 nummers om precies te zijn..... eat your heart out cd wisselaar!!
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom en plezier met je A2
Let in vervolg even op dat je het juiste onderwerp in het juiste subforum plaatst.
Nu stel je je voor in het onderhoud en reparatie subforum.
Voor voorstellen hebben we het "even voorstellen" subforum.
audi-a2-even-voorstellen.html
Dit om het een beetje overzichtelijk te houden.
Let in vervolg even op dat je het juiste onderwerp in het juiste subforum plaatst.
Nu stel je je voor in het onderhoud en reparatie subforum.
Voor voorstellen hebben we het "even voorstellen" subforum.

Dit om het een beetje overzichtelijk te houden.