//
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Heb je het zelf al gebruikt voor de A2 of een andere auto?
Ik zou zelf een beetje huiverig zijn voor de katalysator als de vervuiling in een keer loskomt bij het reinigen ...
Ik zou zelf een beetje huiverig zijn voor de katalysator als de vervuiling in een keer loskomt bij het reinigen ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

tsja lastig. Ik krijg er een beetje een "wow Mike, its amazing gevoel bij" want hoe schoon is hij na dit spulletje?
kun je niet controleren zonder demontage volgens mij.
Waarschijnlijk zullen de gebruikers wel resultaten zien/gezien hebben. Wedervraag is dan weer, voor hoelang.
gr. rene
kun je niet controleren zonder demontage volgens mij.
Waarschijnlijk zullen de gebruikers wel resultaten zien/gezien hebben. Wedervraag is dan weer, voor hoelang.
gr. rene
-
ik moet het zelf nog uit proberen maar de leverancier heeft hele goede reacties gehad
van mensen die het al gebruikt hebben dus het werkt wel,
en als je het niet probeert dan weet je het niet zo is het leven toch

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="audi a2 1.4"]ik moet het zelf nog uit proberen maar de leverancier heeft hele goede reacties gehad
[/quote]
Wat is de reden dat je het wil gaan gebruiken? Hier trouwens nog een topic over het vervuilen
van de EGR-klep bij de 1.4 16v Benzine.
http://www.audi-a2.nl/egr-en-olie-verbr ... 53-10.html
Reakties van de mensen via de fabrikant zijn meestal gunstig (wij van WC-eend ....
), dat zegt
mij niet zoveel.

Wat is de reden dat je het wil gaan gebruiken? Hier trouwens nog een topic over het vervuilen
van de EGR-klep bij de 1.4 16v Benzine.
http://www.audi-a2.nl/egr-en-olie-verbr ... 53-10.html
Reakties van de mensen via de fabrikant zijn meestal gunstig (wij van WC-eend ....

mij niet zoveel.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
ik zou zeggen.... haal hem er af en maak foto, dan monteren en met dat spul reinigen en dan weer eraf en foto maken..
en dan hier plaatsen en ons je ervaring melden.
niemand heeft er ervaring mee behalve de mannen die het aanbieden
anders moet je gewoon de egr klep eraf halen en met remmenreiniger schoonmaken en de buis die er aan zit goed proberen schoon te maken met een kleine borstel o.i.d. tevens de gasklep er af halen en de steun waar deze op gemonteerd zit goed schoonmaken waar de buis van de egr er op zit, dit wil nog wel eens verstoppen.
kun je meteen de gasklep reinigen (wel basis afstelling opnieuw doen)
met de hand schoonmaken gaat altijd beter dan een 1 of ander middel, waarvan ik niet zal zeggen dat het helemaal niet werkt en of je probleem niet zou kunnen verhelpen. maar kost meer tijd....
hoe je het ook doet, wel de egr klep weer even in basis afstelling zetten
en dan hier plaatsen en ons je ervaring melden.
niemand heeft er ervaring mee behalve de mannen die het aanbieden
anders moet je gewoon de egr klep eraf halen en met remmenreiniger schoonmaken en de buis die er aan zit goed proberen schoon te maken met een kleine borstel o.i.d. tevens de gasklep er af halen en de steun waar deze op gemonteerd zit goed schoonmaken waar de buis van de egr er op zit, dit wil nog wel eens verstoppen.
kun je meteen de gasklep reinigen (wel basis afstelling opnieuw doen)
met de hand schoonmaken gaat altijd beter dan een 1 of ander middel, waarvan ik niet zal zeggen dat het helemaal niet werkt en of je probleem niet zou kunnen verhelpen. maar kost meer tijd....
hoe je het ook doet, wel de egr klep weer even in basis afstelling zetten