Beste mede A2 rijders,
Een aantal weken terug heb ik bij de Audi dealer gebruik gemaakt van de landelijke aanbieding voor een complete onderhoudsbeurt + geurbehandeling voor € 99.
Ik ben hierna met de auto op vakantie naar Oostenrijk gegaan en de airco werkte perfect.
Sinds ik weer terug ben wordt de airco echter niet meer koud? Van buiten hoor ik hem wel aanslaan als de motor draait bij het inschakelen van de airco alleen koud wordt hij niet meer.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik hoor het graag!
AIRCO
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Gewoon mee terug naar de dealer, zij hebben het laatst eraan gesleuteld ...
Zit er geen BOVAG-garantie op onderhoud/reparaties?
Zit er geen BOVAG-garantie op onderhoud/reparaties?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

Of het met de onderhoudsbeurt te maken heeft, valt natuurlijk zo lastig te zeggen, maar BOVAG of niet, ik neem toch aan dat ze op z'n minst bij wijze van service kunnen kijken? Lijkt mij niet meer dan normaal. Ik verwacht dat een beetje Audi-dealer dat wel doet, of twijfelen jullie daaraan?
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
weet je of hij voor de airco beurt wel werkte?
misschien was hij toen ook wel leeg en hebben ze hem bijgevuld maar niet naar lekkage gezocht.
ik vermoed dat je lekkage hebt en dat hij dus (bijna) leeg is.
misschien is er een steentje door de condensor geslagen, is 1 van de meest voorkomende problemen. (vandaag weer 1 vervangen bij een scirocco)
dit is door de garage snel te checken door even de drukmeters aan te sluiten, druk te laag is; lekkage en druk goed is; een ander probleem dat misschien zelfs een storing in de airco computer heeft achter gelaten.
er zijn te veel dingen die mis kunnen zijn maar de meest voorkomende is lekkage.
hou ons op de hoogte .
misschien was hij toen ook wel leeg en hebben ze hem bijgevuld maar niet naar lekkage gezocht.
ik vermoed dat je lekkage hebt en dat hij dus (bijna) leeg is.
misschien is er een steentje door de condensor geslagen, is 1 van de meest voorkomende problemen. (vandaag weer 1 vervangen bij een scirocco)
dit is door de garage snel te checken door even de drukmeters aan te sluiten, druk te laag is; lekkage en druk goed is; een ander probleem dat misschien zelfs een storing in de airco computer heeft achter gelaten.
er zijn te veel dingen die mis kunnen zijn maar de meest voorkomende is lekkage.
hou ons op de hoogte .