Zonneklep
- duitse degelijkheid
Beste mensen.....de zonneklep is finaal afgebroken , zowel aan de kant van de bedrading als de kant waar je hem in het haakje klikt ( haakje afgebroken ) Vraag me niet hoe...Maar het is gebeurd :oops:
Nu heb je zo,n ding toch regelmatig nodig , dus wie heeft er nog één liggen in de kleur beige of weet een adres , hij moet wel helemaal compleet zijn d.w.z. ook de onderdeeltjes die in het hemeltje zitten.....
O ja...het is de klep aan de bestuurderskant en over de prijs worden wij het vast wel eens....
BVD
Groet Ton.
Nu heb je zo,n ding toch regelmatig nodig , dus wie heeft er nog één liggen in de kleur beige of weet een adres , hij moet wel helemaal compleet zijn d.w.z. ook de onderdeeltjes die in het hemeltje zitten.....
O ja...het is de klep aan de bestuurderskant en over de prijs worden wij het vast wel eens....
BVD
Groet Ton.
- Audi_gekkie
Hoezo Duitse degelijkheid? :lol:
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Heb je al op www.schadeautos.nl gekeken? Er staat op dit moment een aantal A2's voor onderdelen op.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- duitse degelijkheid
Ja ja.... Audi gekkie die Duitsers zijn nog steeds niet te vetrouwen :lol:
Ik heb er trouwens één op de kop kunnen tikken via de onderdelenlijn , bij AP auto,s in Druten.
25 euri,s.... met verzenden 35.
Dus het komt goed !
Anyway bedankt voor het meedenken....jij ook gekkie
!
Ik heb er trouwens één op de kop kunnen tikken via de onderdelenlijn , bij AP auto,s in Druten.
25 euri,s.... met verzenden 35.
Dus het komt goed !
Anyway bedankt voor het meedenken....jij ook gekkie