Dure storing
-
Hallo allemaal
Heeft iemand nog een goedkoop adresje voor een goede goedkopen inlaatspruitstuk voor een audi a2 1.6 fsi uit 2002
mijn gaf de code n136 naar het inlaatspruitstuk er uit gehaald te hebben bleken de kleppen krom en vervuild te zijn.
En een nieuwe kost 308,- exe
Met vriendelijke groet
Peter Koeslag
Heeft iemand nog een goedkoop adresje voor een goede goedkopen inlaatspruitstuk voor een audi a2 1.6 fsi uit 2002
mijn gaf de code n136 naar het inlaatspruitstuk er uit gehaald te hebben bleken de kleppen krom en vervuild te zijn.
En een nieuwe kost 308,- exe
Met vriendelijke groet
Peter Koeslag
- Audi_gekkie
Kleppen krom?
Er zitten toch geen kleppen in een inlaatspruitstuk?
Als het de in en/of uitlaatkleppen zijn dan komen er nog aardig wat arbeidskosten overheen.
Er zitten toch geen kleppen in een inlaatspruitstuk?
Als het de in en/of uitlaatkleppen zijn dan komen er nog aardig wat arbeidskosten overheen.
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
de 1.6 FSI is een direct ingespoten motor en die hebben een 2 delig inlaatspruitstuk waarvan het onderste gedeelte tegen de kop geschroefd zit en in dit deel zitten omschakelbare kleppen die de lucht en bepaalde kant op sturen om werveling te veroorzaken die nodig is bij deze FSI voor de juiste verbranding.
als deze kleppen krom zijn komt dit door verkeerde montage, je moet de omschakelklep met en pen blokkeren zodat hij op de juiste stand er in komt, te ver open dan zit hij verkeerd en in rust stand gaan de kleppen krom door dat deze tegen de kop aan komen en ze moeten juist in het onderste deel van het inlaat kanaal komen.
het zijn inderdaad dure jongens.
ik zal van de week eens kijken voor je waar hij nog meer op zit dat vergemakkelijkt je zoektocht.
als deze kleppen krom zijn komt dit door verkeerde montage, je moet de omschakelklep met en pen blokkeren zodat hij op de juiste stand er in komt, te ver open dan zit hij verkeerd en in rust stand gaan de kleppen krom door dat deze tegen de kop aan komen en ze moeten juist in het onderste deel van het inlaat kanaal komen.
het zijn inderdaad dure jongens.
ik zal van de week eens kijken voor je waar hij nog meer op zit dat vergemakkelijkt je zoektocht.
-
schoonmaken en recht buigen is geen optie helaas. er zal echt een nieuwe in moeten. Ik heb wel at foto's maar heb problemen om deze te up-loaden.
Ook ik ben wezen zoeken naar een andere maar dan weet je ook niet hoe of at. en de mine is naar 141000 al stuk gelopen. en aangezien er ook al nieuwe injectoren in zitten denk ik dat het misschien toch slim is om er een nieuwe in te
zetten
Ook ik ben wezen zoeken naar een andere maar dan weet je ook niet hoe of at. en de mine is naar 141000 al stuk gelopen. en aangezien er ook al nieuwe injectoren in zitten denk ik dat het misschien toch slim is om er een nieuwe in te
zetten
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
[quote="petera2s-line"]schoonmaken en recht buigen is geen optie helaas. er zal echt een nieuwe in moeten. Ik heb wel at foto's maar heb problemen om deze te up-loaden.
zetten[/quote]
ik denk dat ik weet hoe ze krom zijn gegaan.
zelf gedaan of bij garage?
bij het laatste zou ik daar verhaal halen.
zetten[/quote]
ik denk dat ik weet hoe ze krom zijn gegaan.
zelf gedaan of bij garage?
bij het laatste zou ik daar verhaal halen.