Hallo Audi A2 bestuurders,
Ik heb een Audi A2 1.6 BAD. Ben zeer tevreden met deze auto, maar hij stottert soms als ik met een constante snelheid aan het rijden ben. Verder dacht ik dat ik aan het tanken van EURO 95 lag, maar ik tank regelmatig EURO98, V-Power, Ultimate etc.
Heb ook gehoord dat het aan mijn inlaat MAP sensor kan zitten. Verder geeft de auto geen foutmeldingen aan als ik hem laat uitlezen.
Wie kan mij advies geven?
Stotteren
Welk merk bougie en hoe is de levensduur?
Er zijn goedkope budget en is het wel het juiste Type?
Koop9 heeft ervaring en adviseerde mij ook geen Duitse Bosch maar Japanse NGK!
Dit geld ook voor bougie kabels en/of bobines merk die op de bougie zelf zit dus Audi of oude of goedkopere vervanger?
Dit geld ook voor bougie kabels en/of bobines merk die op de bougie zelf zit dus Audi of oude of goedkopere vervanger?
bobines? Ik heb het ook aan de stoplichten en als ik 80 rijd in 5. Bobines liggen al in de kofferbak, nu nog wat tijd scoren.
Laat je luchtmassameter rijdend uitlezen... (deze geven meestal geen foutmelding) of zoals luukske aangeeft, bobine.
Ik zou dan ook meteen injector cleaner toevoegen in de tank.
Bedankt allemaal voor jullie reactie.Welk merk bougie en hoe is de levensduur?
Verder wil ik aangeven dat de bobines nog aardig nieuw zijn en ze zijn van Bosch.
Ook geeft de luchtmassameter geen probleem aan, dus ik weet het ook niet meer.
Iemand ook hetzelfde probleem?
Wat kan ik anders nog doen?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Tja. Van Rotterdam naar Haarlem rijden en @koop9 verder onderzoek laten plegen.
Stel je je nog even netjes voor? Zie rubriek http://www.audi-a2.nl/categories/even-voorstellen. We houden van een introductiepraatje, foto's en cijfers.
Stel je je nog even netjes voor? Zie rubriek http://www.audi-a2.nl/categories/even-voorstellen. We houden van een introductiepraatje, foto's en cijfers.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16