Wie weet wat dit kan zijn
- wil
- Motortype: Weet ik niet
Gister merkte ik wat vreemds onder het rijden
Als je iets gas terug neemt bv van 80 naar 70 km per uur loopt de motor onregelmatig.
Als je in wat hogere toeren rijd merk je het niet.
Alleen als je wat gas terug neemt. Als je daarna weer gas geeft gaat het weer weg.
Als je iets gas terug neemt bv van 80 naar 70 km per uur loopt de motor onregelmatig.
Als je in wat hogere toeren rijd merk je het niet.
Alleen als je wat gas terug neemt. Als je daarna weer gas geeft gaat het weer weg.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Bij mijn Passat exact hetzelfde probleem en waren het ook de injectoren. Die zijn binnen coulance vervangen, maar ik kan me voorstellen dat een rondje reinigen ook zal helpen.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@luukske: Bij een korte Google zoektocht kom ik dit artikel tegen wat het probleem duidelijk toelicht en waarin ook de FSI van VW de revue passeert:
http://www.injectorreiniging.nl/
Zelf had ik het idee dat met ultrasoon reinigen het probleem wellicht opgelost zou moeten worden en dat wordt in dit artikel ook nog eens geadviseerd.
http://www.injectorreiniging.nl/
Zelf had ik het idee dat met ultrasoon reinigen het probleem wellicht opgelost zou moeten worden en dat wordt in dit artikel ook nog eens geadviseerd.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16