Toen ik van de snelweg kwam bleef de versnelling in z'n 2 staan na een aantal km reageerde het gas niet meer en kon ik nog uitrijden. terwijl het display de tweede versnelling aangaf na een meter of 200 viel de motor uit.
De ANWB heeft mij naar de garage gesleept. Deze contacteerde een kapotte zekering van de hydrauliekpomp.
Na de basisinstellingen rijd de auto gewoon weer.
auto stopt er mee
- Annette
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Bah, dat zijn altijd nare dingen. Ik heb weleens bij optrekken dat ik er niet helemaal bij bent en dan slaat hij af....Denk dan maar niet dat hij dan start....ik moet eerst alles uitschakelen, contact 1 slag om, wachten tot t lampje met sleuteltje uitgaat.....zucht...en ondertussen zijn de mensen achter je aan het toeteren ...tja....Stoute autootjes soms...erg eigenzinnig :-)
- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Had laatst ook een kapotte zekering.
Lullige was dat het draadje van de zekering niet kapot leek te zijn.
Auto was helemaal op tilt geslagen, displays dood, startte wel maar sloeg meteen weer af ;wilde niet meer van de startonderbreker af.
Geen foutmeldingen, en ook geen 'FUSE' melding.
Zag hem al te koop staan op marktplaats... 'nette A2 met elec. storing; motor loopt niet; 1250 euro'
Gelukkig was er een duitser op het duitse forum die mij kon vertellen dat het zekering 15 en/of 30 moest zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=9ogEDb6OHbI
Achteraf bleek er kortsluiting te zitten in de navi radio. Zit nu een andere in.
Lullige was dat het draadje van de zekering niet kapot leek te zijn.
Auto was helemaal op tilt geslagen, displays dood, startte wel maar sloeg meteen weer af ;wilde niet meer van de startonderbreker af.
Geen foutmeldingen, en ook geen 'FUSE' melding.
Zag hem al te koop staan op marktplaats... 'nette A2 met elec. storing; motor loopt niet; 1250 euro'
Gelukkig was er een duitser op het duitse forum die mij kon vertellen dat het zekering 15 en/of 30 moest zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=9ogEDb6OHbI
Achteraf bleek er kortsluiting te zitten in de navi radio. Zit nu een andere in.