oplossen storing giersensor dwarsversnellingssensor
Beste forumleden,
ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Beni en ben nieuw hier. Ik heb sinds kort een Audi A2 voor mijn vrouw aangeschaft alleen helaas doen zich een week later de volgende problemen zich voor. Het abs lampje gaat aan in combinatie met de esp en een uitroepteken gecombineerd met een piep. Ik heb al het een ander gelezen hier maar kwam er niet uit. Heb de auto laten uitlezen en er kwam uit giersensor/dwarsversnellingssensor. Kan iemand mij vertellen waar ik dit kan bestellen of vinden en waar deze sensor zich ongeveer bevindt. Alvast bedankt voor jullie advies.
ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Beni en ben nieuw hier. Ik heb sinds kort een Audi A2 voor mijn vrouw aangeschaft alleen helaas doen zich een week later de volgende problemen zich voor. Het abs lampje gaat aan in combinatie met de esp en een uitroepteken gecombineerd met een piep. Ik heb al het een ander gelezen hier maar kwam er niet uit. Heb de auto laten uitlezen en er kwam uit giersensor/dwarsversnellingssensor. Kan iemand mij vertellen waar ik dit kan bestellen of vinden en waar deze sensor zich ongeveer bevindt. Alvast bedankt voor jullie advies.
-
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Verder is er een bedrijf in duitsland die deze sensoren in gereviseerde vorm voor 50 a 80 euro aanbiedt. Ze geven tien jaar garantie en als je de defecte sensor terugstuurd geven ze daar ook nog 10 euro voor terug. Wij hebben al een aantal malen van hun diensten gebruik gemaakt. Wel hebben we na montage de sensoren met onze vagcom opnieuw in geregeld. Blijft probleemloos werken.
M vr gr Ron.
M vr gr Ron.
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
De giersensor zelf heeft trouwens nummer 1j0907657A, die zal makkelijker te vinden zijn.
http://workshop-manuals.com/audi/a2/bra ... ox._08.01/
http://workshop-manuals.com/audi/a2/bra ... ox._08.01/