Start motor giert!
Hallo, hierbij de vraag; hoe los ik mijn gier in de start motor op??<br id="null">Had al vernomen dat dit probleem veel vaker voorkomt bij de audi a2, ook bij de vw polo 6n begreep ik.<br id="null">Ik zou de gier het liefst helemaal weg willen hebben maar weet nie zo best waar ik voor ga kiezen..<br id="null">Bij deze de vraag wie o wie heeft ervaring met dit probleem en wat heb u er mee gedaan?<br id="null">Uiteraard de mogelijkheden , van een ander ,een nieuwe, of de oude laten fixen? of zoals ik zelf denk het zelf <br id="null">uit elkaar halen en zorgen dat t weer werkt?! heeft iemand hier ook ervaring mee?<br id="null">Op YouTube staan een aantal filmpjes van t zelf maken reviseren er van maar vraag me af of t hier mee opgelost is,<br id="null">Kortom lastig wat te doen en kan iemand mij vertellen wat te doen.. <br id="null">MVG ,L van rooijen.<br id="null"><br id="null">Thanks,<br id="null">
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Laat je ons weten of het is gelukt?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16