Goedendag, sinds gisteren doet de aanjager van mijn ventilatie/airco het niet meer.
Normaliter staat mijn climate control op "auto", waarbij de aanjager automatisch geregeld wordt aanvankelijk van wat de wens- en actuele temperatuur is.
Op het display zie ik de verticale streepjes van de climate control wel zo nu en dan toenemen en weer volledig verdwijnen.
Het geeft mij de indruk dat de aansturing wel wil maar dat de aanjager het volledig nalaat.
Weet iemand -op basis van deze info- wat het probleem zou kunnen zijn en wat ik eventueel zelf nog kan doen/onderzoeken?
Wie in de omgeving van Rotterdam is aan te bevelen om dit euvel te repareren voor mij?
Alvast dank voor al jullie input ! Bert
Aanjager (airco) werkt niet meer
- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Probleem is opgelost, met dank aan Ron47 en zijn maatje Leo!
Eerst laten uitlezen door de mannen, waarna aanjager uitgebouwd, schoep liep stroef door o.a. vervuiling.
Na reinigen en het aanbrengen van olie, is de schoep steeds soepeler gaan lopen.
Waarna weer aangesloten op de A2, en wel een orkaan kracht in de garagebox!
Alles is weer netjes ingebouwd, Ron47 en Leo doen het werk met veel passie, kennis en ervaring.
Prachtig om te zien en van te leren! Twee duimen omhoog voor ze.
Eerst laten uitlezen door de mannen, waarna aanjager uitgebouwd, schoep liep stroef door o.a. vervuiling.
Na reinigen en het aanbrengen van olie, is de schoep steeds soepeler gaan lopen.
Waarna weer aangesloten op de A2, en wel een orkaan kracht in de garagebox!
Alles is weer netjes ingebouwd, Ron47 en Leo doen het werk met veel passie, kennis en ervaring.
Prachtig om te zien en van te leren! Twee duimen omhoog voor ze.
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Yogaudi stuur een PB naar @Ron47 .
Zou je je profiel volledig willen invullen? Dat maakt het bieden van hulp eenvoudiger.
Een voorstelronde in deze rubriek: viewforum.php?f=4 wordt zeer gewaardeerd.
Succes en we horen graag hoe het afgelopen is!
Zou je je profiel volledig willen invullen? Dat maakt het bieden van hulp eenvoudiger.
Een voorstelronde in deze rubriek: viewforum.php?f=4 wordt zeer gewaardeerd.
Succes en we horen graag hoe het afgelopen is!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16