Ik merk dat als mijn auto soms wat moeilijker schakelt. Vaak na het bijvullen vd olie gaat het schakelen weer normaal. Paar dagen terug 1,5 liter olie ongeveer bijgevuld maar omdat het schakelen nog steeds niet lekker ging vanmorgen weer olie bijgevuld ( 3 liter).
Na het wegrijden de eerste km heel veel gerook maar toch doorgereden omdat ik dacht dat ik het evt. te veel aan olie er wel uit zou rijden. Net voor mijn werk bij de stoplichten stil komen te staan. Het vele gerook was toen al wel opgehouden, auto maakte wel veel meer geluid en het olie lampje knipperde constant.
Als ik het contact omdraai doen branden mijn lampen, gaat de radio enz. nog aan maar hij start dus niet meer. Heb hem nu even bij een bedrijf op de parkeerplaats gezet en ben het laatste stukje gaan lopen naar mijn werk.
Even geen flauw idee wat ik nu moet doen?!

- Zou de auto nog aan te krijgen zijn als ik aangeduwd wordt? Zo ja, is het nog wel verstandig verder te rijden?
- Ben geen ANWB lid of iets, iemand suggesties voor het evt 1-malig thuis krijgen van mijn auto?
- Nog andere tips, suggesties?
Alvast dank voor het meedenken...