Portieren ontgrendelen van binnenuit
- mvr80
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik vraag mij af of het klopt dat bij mijn A2 de deuren van binnenuit op geen enkele wijze te ontgrendelen zijn, anders dan met contact aan of afstandsbediening. Ik lees in de manual: ‘als uw wagen met de schakelaar voor de centrale vergrendeling wordt vegrendeld, geldt het volgende: (punt 2) - u kunt de portieren van binnenuit afzonderlijk ontgrendelen. Voor het ontgrendelen eenmaal tot de aanslag aan de portierslotgreep trekken en weer loslaten. Als nogmaals aan de portierslotgreep wordt getrokken, kan het portier van binnenuit worden geopend.’
- BlauweA2
mvr80,
Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar ben ff in de auto gaan zitten en heb met de sleutel de deuren afgesloten.
Met de handgreep krijg ik de deuren niet open (zoals je hebt beschreven).
Het volgende staat op pagina 47 in mijn instructieboekje:
Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar ben ff in de auto gaan zitten en heb met de sleutel de deuren afgesloten.
Met de handgreep krijg ik de deuren niet open (zoals je hebt beschreven).
Het volgende staat op pagina 47 in mijn instructieboekje:
For those with an eye for the finer detail, I salute you.
- vox1100
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De enige portier die je kunt openen van binnenuit is de vijfde deur of de achterklep. Met een auto vol met passagiers lijkt mij dit wel een dingetje als je in een noodgeval de auto zou moeten verlaten. 

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Je kunt ook de (handbediende) achterste zijruiten naar beneden draaien om uit de auto te komen.
En je hebt natuurlijk de Lifehammer om de zijruiten van binnenuit in te slaan ...

En je hebt natuurlijk de Lifehammer om de zijruiten van binnenuit in te slaan ...