Interface monteren
- driecilinder
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Goedendag,
Ben van plan om een yatour interface te monteren, maar heb geen idee hoe ik het opbergvak uit de midenconsole kan verwijderen zonder schade te maken.
Wie weet de oplossing?
Groet, Peter
Ben van plan om een yatour interface te monteren, maar heb geen idee hoe ik het opbergvak uit de midenconsole kan verwijderen zonder schade te maken.
Wie weet de oplossing?
Groet, Peter
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Beste Peter, opbergvakje zit geklemd. Beste is om (afhankelijk van de grote van he handen) om een hand er in te steken. Een vuist te maken en dan met een korte ruk het vakje er uit te trekken. Zo gaat hij bij mij met beide handen er zo uit. Zonder schade uiteraard. Succes
- bart.de-waard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Open eerst wel even de asbak, het kan zijn dat deze anders in de weg zit.
- driecilinder
Ok, zodra ik alle delen heb ga ik het proberen , alvast bedankt.
Moet wel voorzichtig zijn,want heb geen radiocode van de chorus.
Groet, Peter
Moet wel voorzichtig zijn,want heb geen radiocode van de chorus.
Groet, Peter
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Normaal gesproken heb je de radiocode alleen nodig als je de radio in een andere auto monteert. Het instrumentenpaneel onthoudt de code en schakelt de radio vrij nadat de boordspanning een tijdje weg is geweest.
- Spinazie
- Audi A2 clublid
Ik meende me te herinneren dat met een CAN-bus (dus de latere bouwjaren) er geen code nodig is bij het afkoppelen van de stroom, anders wel. Bij onze A2 uit 2001 heb ik de code in ieder geval wel opnieuw in moeten voeren na wisselen accu.Peter_Maathuis schreef: ↑15 jul 2018, 20:33Normaal gesproken heb je de radiocode alleen nodig als je de radio in een andere auto monteert. Het instrumentenpaneel onthoudt de code en schakelt de radio vrij nadat de boordspanning een tijdje weg is geweest.
De code is schijnbaar wel bij de dealer op te vragen, of anders voor een paar euro via Ebay dacht ik, via de zoekfunctie kun je daar wel wat meer over vinden.
- driecilinder
Dealer geeft aan auto nodig te hebben om online uit te lezen, zo zonder auto ging niet, misschien heb ik de code niet nodig,maar ja....
- Spinazie
- Audi A2 clublid
Even met de auto langs de dealer rijden dus?driecilinder schreef: ↑17 jul 2018, 18:55Dealer geeft aan auto nodig te hebben om online uit te lezen, zo zonder auto ging niet, misschien heb ik de code niet nodig,maar ja....

- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Wat je ook kan doen, heb ik al twee keer gedaan is de bedrading van de yatour op de plaats cd wisselaar te pinnen. Geeft het zelfde effect en de radio hoeft niet van het stroom af.
Succes
Succes