Goedendag,
Wie kan mij helpen aan artikelnummer(s) van de micro switch(e)s voor- en achterportieren?
Ik ervaar bij de achterportieren dat deze niet altijd mee ontgrendelen, vaak moet ik een 2e keer open schakelen via de afstandsbediening voordat ook de achterportieren zich ontgrendelen.
Het uitwisselen van de micro switch(e)s zou hiervoor de oplossing moeten zijn.
Zijn er diverse uitvoering per portier LV, RV, LA en RA?
Alvast bedankt voor jullie bijdrage.
Micro switch(e)s portieren
- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Accu spanning in rust stand?
Als je motor uit is moet die digitaal gemeten boven de 12,47 volt komen, anders is het vermoedelijk oude accu en volgende week vrijdag is even meten... ik neem het mee en scheelde veel werk.
Mijn dochter had in 2015 bij aankoop Berlinerbol in staat van ontbinding namelijk hetzelfde en met nieuwe Varta was dat opgelost....
1 defecte kan maar niet alle 4.
Maar het kan ook onder je voeten zitten.
De Comfort moduul die in de vloer zit kun je ook op diverse manieren instellen, van alles open, of alleen jou deur of alleen voor deuren!
Als je na 2x drukken wel open gingen is het die instelling aanpassen en hopelijk hebben de andere 10 die ook komen een geschikte Computer om dit aan te passen...
Ik denk dat onze Tom Tom en hij spreekt Engels...
Ik mis deze Vag-com nu even omdat mijn zoon op Vakantie is helaas...
Tot Vrijdag.17...
Als je motor uit is moet die digitaal gemeten boven de 12,47 volt komen, anders is het vermoedelijk oude accu en volgende week vrijdag is even meten... ik neem het mee en scheelde veel werk.
Mijn dochter had in 2015 bij aankoop Berlinerbol in staat van ontbinding namelijk hetzelfde en met nieuwe Varta was dat opgelost....
1 defecte kan maar niet alle 4.
Maar het kan ook onder je voeten zitten.
De Comfort moduul die in de vloer zit kun je ook op diverse manieren instellen, van alles open, of alleen jou deur of alleen voor deuren!
Als je na 2x drukken wel open gingen is het die instelling aanpassen en hopelijk hebben de andere 10 die ook komen een geschikte Computer om dit aan te passen...
Ik denk dat onze Tom Tom en hij spreekt Engels...
Ik mis deze Vag-com nu even omdat mijn zoon op Vakantie is helaas...
Tot Vrijdag.17...
Laatst gewijzigd door eekhoorntje op 08 aug 2018, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
OK, is ook een goede tip!
Ik heb niet op alle portieren dit probleem hoor, momenteel doet dit probleem zich voor RA en soms ook LA, beiden voorportieren geen probleem.
Ik heb niet op alle portieren dit probleem hoor, momenteel doet dit probleem zich voor RA en soms ook LA, beiden voorportieren geen probleem.
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17