Helemaal geen vacuüm bij N75
Geplaatst: 25 okt 2018, 23:14
Beste forumleden,
Ik plaats voor het eerst een vraag, dus ik weet niet exact hoe dit allemaal werkt.
Mijn Audi A2 :
1.4TDI met AMF motorblok, 299000km
Bouwjaar 2003
Kleur: blauw
Schuifkanteldak (panorama)
Climate control
Cruise control
Stuurbekrachtiging
Trekhaak afneembaar (aluminium)
Vervangen:
Intercooler gescheurd door kapotte IC slangklem
Vacuümslangen.
Wat nu raar is dat de wastegate niets doet. De N75 is gecontroleerd. Deze schakelt gewoon. Maar er is ook geen vacuüm bij de aanvoerslang naar de N75. Deze aavoerslang komt vanaf een nippel van de dikke slang die vanaf de turbo naar boven gaat. Er zijn geen opstoppingen. Dat is allemaal al gecontroleerd.
Dus geen vacuüm bij de ingang van de n75 en ook niet bij het nippel van de turboslang.
Heeft iemand misschien een idee hierover, of ervaring hiermee.
Alvast bedankt.
Groet Erik
Ik plaats voor het eerst een vraag, dus ik weet niet exact hoe dit allemaal werkt.
Mijn Audi A2 :
1.4TDI met AMF motorblok, 299000km
Bouwjaar 2003
Kleur: blauw
Schuifkanteldak (panorama)
Climate control
Cruise control
Stuurbekrachtiging
Trekhaak afneembaar (aluminium)
Vervangen:
Intercooler gescheurd door kapotte IC slangklem
Vacuümslangen.
Wat nu raar is dat de wastegate niets doet. De N75 is gecontroleerd. Deze schakelt gewoon. Maar er is ook geen vacuüm bij de aanvoerslang naar de N75. Deze aavoerslang komt vanaf een nippel van de dikke slang die vanaf de turbo naar boven gaat. Er zijn geen opstoppingen. Dat is allemaal al gecontroleerd.
Dus geen vacuüm bij de ingang van de n75 en ook niet bij het nippel van de turboslang.
Heeft iemand misschien een idee hierover, of ervaring hiermee.
Alvast bedankt.
Groet Erik