Boordcomputer. Verbruik ltr naar km
- timmus
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Hoi Cooper,
The FIS system (boordcomputer) can display fuel economy/consumption in two ways: litres per 100km or miles per gallon.
Groeten,
Tom
A2 Retrofitting & Upgrade Service Offered: Cruise Control, FIS, Remapping, Bose, MFSW, RNS-E, Komfortblinker, Bluetooth, Sport Seats, Heated Seats, Front Fog Lights, and much more...
Mag ik even kwijt dat Cooper zijn best doet op zijn vraag op een NL forum in het NL stelt.
Moet er dan in het Engels worden geantwoord?
Help die man echt en antwoord in de taal waarin hij de vraag stelt.
Als ik wil laten zien dat ik Engels kan praten, ga ik wel naar een Engelssprekend forum.
Als ik wil laten zien dat ik Engels kan praten, ga ik wel naar een Engelssprekend forum.
- timmus
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
My apologies. I lived in the Netherlands for a short period when I was a child and I speak German. As such, I can understand written Dutch, but I cannot write it.Johan 3L schreef: ↑12 sep 2019, 21:19Mag ik even kwijt dat Cooper zijn best doet op zijn vraag op een NL forum in het NL stelt.
I agree that answers on a Dutch forum should be in Dutch where possible. Maybe I should just use Google Translate and hope that it does a good job?
As it happens, my answer was incorrect ...it appears that the instrument cluster can also display fuel efficiency in km per litre by using the Japanese setting.
--------
Mijn verontschuldigingen. Ik woonde een korte periode in Nederland toen ik een kind was en ik spreek Duits. Als zodanig kan ik geschreven Nederlands begrijpen, maar ik kan het niet schrijven.
ik ben het daar mee eens antwoorden op een Nederlands forum moeten waar mogelijk in het Nederlands zijn. Misschien moet ik gewoon Google Translate gebruiken en hopen dat het goed werkt?
Mijn antwoord was namelijk onjuist ... het lijkt erop dat het instrumentenpaneel ook de brandstofefficiëntie in km per liter kan weergeven met behulp van de Japanse instelling.
--------
The Dutch translation seems to be very good, but I will let others give a more acurate assessment. If this is how users of this forum would like me to communicate, I shall do so.
De Nederlandse vertaling lijkt erg goed, maar ik laat anderen een meer nauwkeurige beoordeling geven. Als dit is hoe gebruikers van dit forum willen dat ik communiceer, zal ik dat doen.
Groeten,
Tom
A2 Retrofitting & Upgrade Service Offered: Cruise Control, FIS, Remapping, Bose, MFSW, RNS-E, Komfortblinker, Bluetooth, Sport Seats, Heated Seats, Front Fog Lights, and much more...
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Tom!timmus schreef: ↑12 sep 2019, 23:00Johan 3L schreef: ↑12 sep 2019, 21:19Mag ik even kwijt dat Cooper zijn best doet op zijn vraag op een NL forum in het NL stelt.
The Dutch translation seems to be very good, but I will let others give a more acurate assessment. If this is how users of this forum would like me to communicate, I shall do so.
De Nederlandse vertaling lijkt erg goed, maar ik laat anderen een meer nauwkeurige beoordeling geven. Als dit is hoe gebruikers van dit forum willen dat ik communiceer, zal ik dat doen.
Groeten,
Tom
Aangezien je Nederlands kan lezen, hou ik deze repliek ook in het Nederlands (zodat iedereen hier kan meelezen.....).
Je hebt al veel kunnen betekenen voor de (forum)leden van deze A2 club, en ik hoop dat je dat in de toekomst ook blijft doen.
Je moedertaal is Engels, en aangezien bijna iedereen in NL wel een Engelse les op de middelbare school heeft gehad, zou ik daar lekker in blijven antwoorden.
De lezer kan trouwens zelf ook de tekst door Google vertaler heen halen.
Het zal even lekker worden; straks blijf je weg van dit forum met je vakmanschap, omdat er hier in dit tolerante en liberale forum geen buitenlands sprekend/schrijvend iemand welkom is!
Hou je sterk!
Cheers (dat is P R O O S T!),
Menno.
Wederom excuus (oh, "sorry") voor het wederom off topic, eh,... Uit onderwerp gaan!
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Sluit ik mij volledig bij aan.Spits schreef: ↑13 sep 2019, 00:20Tom!timmus schreef: ↑12 sep 2019, 23:00Johan 3L schreef: ↑12 sep 2019, 21:19Mag ik even kwijt dat Cooper zijn best doet op zijn vraag op een NL forum in het NL stelt.
Groeten,
Tom
Aangezien je Nederlands kan lezen, hou ik deze repliek ook in het Nederlands (zodat iedereen hier kan meelezen.....).
Je hebt al veel kunnen betekenen voor de (forum)leden van deze A2 club, en ik hoop dat je dat in de toekomst ook blijft doen.
Je moedertaal is Engels, en aangezien bijna iedereen in NL wel een Engelse les op de middelbare school heeft gehad, zou ik daar lekker in blijven antwoorden.
De lezer kan trouwens zelf ook de tekst door Google vertaler heen halen.
Het zal even lekker worden; straks blijf je weg van dit forum met je vakmanschap, omdat er hier in dit tolerante en liberale forum geen buitenlands sprekend/schrijvend iemand welkom is!
Hou je sterk!
Cheers (dat is P R O O S T!),
Menno.
Wederom excuus (oh, "sorry") voor het wederom off topic, eh,... Uit onderwerp gaan!
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Volgende keer Duits Freun...de?
Ja een Duitse auto en hem dan voor geen 5L per 100 km maar op Japanse stand 1:20 zetten,
en ik heb geen diesel maar BBY met iets steviger opgepompte bandjes die dit regelmatig haalde!
はい、ドイツ車で、100 kmあたり5Lでなく、日本の位置1:20に置きます。
そして、私はディーゼルを持っていませんが、これが定期的に作ったより硬い空気入りタイヤを備えたBBY!
Hai, Doitsu kuruma de, 100 km-atari 5 Ldenaku, Nihon no ichi 1: 20 Ni okimasu. Soshite, watashi wa dīzeru o motte imasenga, kore ga teikitekini tsukutta yori katai kūki-iri taiya o sonaeta BBY!

Ja een Duitse auto en hem dan voor geen 5L per 100 km maar op Japanse stand 1:20 zetten,
en ik heb geen diesel maar BBY met iets steviger opgepompte bandjes die dit regelmatig haalde!
はい、ドイツ車で、100 kmあたり5Lでなく、日本の位置1:20に置きます。
そして、私はディーゼルを持っていませんが、これが定期的に作ったより硬い空気入りタイヤを備えたBBY!
Hai, Doitsu kuruma de, 100 km-atari 5 Ldenaku, Nihon no ichi 1: 20 Ni okimasu. Soshite, watashi wa dīzeru o motte imasenga, kore ga teikitekini tsukutta yori katai kūki-iri taiya o sonaeta BBY!

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...