Vraag. Ik wil tijdelijk mijn egr klep buitenspel zetten.
Kan dat bij mijn amf 1. 4tdi middels het slangetje naar egr weghalen en de slang afdoppen. Dit ter voorkoming van de vervuiling van de motor/turbo van dit akelig mileu bypasse verprutser. Dacht het ooit met een alfa 156jtd gedaan te hebben.
Hoor her gaarne
Egr tijdelijk buitenspel zetten amf diesel
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Tijdelijk?
Ik heb het bij mijn (vorige A2 met) ATL-motor laten doen eens en altijd (inclusief wegprogrammeren anders gaat je motormanagementlampje aan)
Ik heb het bij mijn (vorige A2 met) ATL-motor laten doen eens en altijd (inclusief wegprogrammeren anders gaat je motormanagementlampje aan)
- Cooper
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Begrijp ik Peter,maar ik heb het momenteel druk,maar wil niet met een egr rijden die de boel kapot maakt.Vandaar mijn vraag,of het slangetje afdoppen voldoende is.,zodat de klep egr dicht blijft.
Volgens mij blijft dan de klep dicht staan. Ik weet niet meer of je de kant van het koperen potje ook moet afdoppen .Krijg geen foutmelding tot nu toe.
Volgens mij blijft dan de klep dicht staan. Ik weet niet meer of je de kant van het koperen potje ook moet afdoppen .Krijg geen foutmelding tot nu toe.