Hardnekkige waterlekkage. Met dit weer echt niet te doen. Achterklep en OSS lijken het niet te zijn de hemel blijft immers droog en achterklep helemaal gecontroleerd. Het lijkt vanachter de zijschermen(binnenbekleding) te komen met als resultaat dat de hele vloerbekleding nat wordt en een dit doortrekt in de achterbank. Ventilatieroosters lijken het mij ook niet te zijn want deze zitten een stuk lager terwijl het water hoger in de kofferbak zit.
Hoe krijg ik deze bekleding los om het lek boven water te krijgen?
Hardnekkige waterlekkage
- 4$$
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
- Bijlagen
-
- 20200311_122326.jpg (3.62 MiB) 3686 keer bekeken
-
- 20200311_122249.jpg (3.92 MiB) 3686 keer bekeken
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
- 4$$
Dank voor je reactie maar ik had deze al gelezen. Echter kan ik daar niet vinden hoe ik de bekleding van de zijschermen los kan krijgen.
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Dat wat je op jouw foto’s ziet moet je van boven naar beneden losmaken en verwijderen. Niet een bout voor bout beschrijving, maar meer dan dat is het ook niet. Aandachtspunt zijn de veiligheidsriemen, de riemen kunnen los van het zijpaneel ( deze is open te klikken) niet bang zijn. Als alle bouten los zijn dan zit de rest alleen geclipt, dus met gedoseerd geweld los trekken.
Hoop dat dit helpt.
Hoop dat dit helpt.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Moderator edit: probleem verdient een eigen topic ter naslagwerk.
Succes met onderzoek en herstel!
Succes met onderzoek en herstel!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- 4$$
Oké bedankt @HansJan.
Zijn er wellicht handige leden van dit forum die zich in het zuiden(zuidelijker gaat bijna niet) des lands bevinden en me een handje zouden willen helpen.
Zijn er wellicht handige leden van dit forum die zich in het zuiden(zuidelijker gaat bijna niet) des lands bevinden en me een handje zouden willen helpen.
Precies dit probleem had ik ook en ik heb een weekend lang geprutst met alle bekleding terwijl de lekkage gewoon uit het OSS kwam.
Het loopt over bij de C-stijl in het OSS, en dan loopt het in de rail van het OSS en via de hemelbekleding naar binnen. Dus alles goed schoonmaken zodat het water weg kan lopen en bespaar je het loshalen van de bekleding.
Het loopt over bij de C-stijl in het OSS, en dan loopt het in de rail van het OSS en via de hemelbekleding naar binnen. Dus alles goed schoonmaken zodat het water weg kan lopen en bespaar je het loshalen van de bekleding.