Vandaag tussen 1 en half 2 's middags passeerde ik op de A12 een donkergrijze A2, vlak voor de afslag naar Maarsbergen.
kenteken:
48-LR?-6
Iemand??
donkergrijze A2 A12 Maarsbergen

tja, nu ik er zelf een rij zie ik ze eigenlijk vrij vaak.
vandaag weer eentje, maar om nou voor elke een post te gaan plaatsen.

hier in de straat staat er trouwens ook een, van mensen een paar huizen verderop, een 1.4 benzine, geel.
pas even een praatje met ze gemaakt, hadden ze als showroommodel gekocht met nog geen 10.000km op de teller..
[quote="mauritsvs"]hier in de straat staat er trouwens ook een, van mensen een paar huizen verderop, een 1.4 benzine, geel.
pas even een praatje met ze gemaakt, hadden ze als showroommodel gekocht met nog geen 10.000km op de teller..[/quote]
En jij bent nu pas om? :lol:
Die gele zal een color.storm zijn, denk ik, met zwarte wielkastranden en een zwart dak?
pas even een praatje met ze gemaakt, hadden ze als showroommodel gekocht met nog geen 10.000km op de teller..[/quote]
En jij bent nu pas om? :lol:
Die gele zal een color.storm zijn, denk ik, met zwarte wielkastranden en een zwart dak?
Als ik met mijn hondje ga lopen naar een park zie ik altijd een A2 staan, dezelfde kleur als wij (mag geen zwart zeggen van manlief :roll: ) en een nummer wat begint met PB, er stapte een (denkelijk) Marrokkaanse mevrouw in met een hoofddoekje om.
Intrigerend...... ben nog niet zo ver dat ik haar aan zou spreken.
Intrigerend...... ben nog niet zo ver dat ik haar aan zou spreken.