A 15 t.h.v Rozenburg
- duitse degelijkheid
Rij zelf 2 x per dag over de A15 s'morgens tussen 6.45 en 7.00 en s'middags tussen 15.15 en 15.30
Ga met het veer van Maassluis naar Rozenburg en rij dan verder naar Maasvlakte 2. s'middags VV.
In Rozenburg bij een of ander havenbedrijf zie ik regelmatig een A2 staan (blauw of zwart) misschien heb je die wel gezien....ik zal is op het kenteken letten.
Ga met het veer van Maassluis naar Rozenburg en rij dan verder naar Maasvlakte 2. s'middags VV.
In Rozenburg bij een of ander havenbedrijf zie ik regelmatig een A2 staan (blauw of zwart) misschien heb je die wel gezien....ik zal is op het kenteken letten.
Nou dan zullen wij elkaar niet spotten, de ene week ga ik 2x per dag naar de AVR vanuit Albrandswaard.
ongeveer 10 uur en 2 uur s'middags.
En de week erop lossen aan de Elbeweg,1 x per dag om een uur of half 2 in de middag
Heb wel op het kenteken gelet en niet op de kleur :?
Zag er vanmiddag weer 1, het kenteken wel op geschreven maar dat papiertje ligt nog
in de vrachtwaggel.
Wel gezien dat er een vrouws persoon in zat
ongeveer 10 uur en 2 uur s'middags.
En de week erop lossen aan de Elbeweg,1 x per dag om een uur of half 2 in de middag
Heb wel op het kenteken gelet en niet op de kleur :?
Zag er vanmiddag weer 1, het kenteken wel op geschreven maar dat papiertje ligt nog
in de vrachtwaggel.
Wel gezien dat er een vrouws persoon in zat