Ik spotte vandaag een A2 bij de stoplichten JP Groningen..
Wetende van dit draadje was ik nieuwsgierig naar de A2..
Hij leek me rechts gestuurd! Is dat mogelijk?
Ik heb een foto gemaakt om de RDW site te raadplegen.. kleur ROOD
De A2 is gebouwd in 2002 , Datum eerste toelating 26-09-2002
Datum eerste afgifte Nederland 09-08-2013
eerste eigenaar..
Heeft deze auto dan zo lang in de showroom gestaan?
(foto plaatsen op dit soort fora vind ik nog steeds moeilijk,
is dat nog steeds : url : ? )
A2 gespot Juliana plein Groningen
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Auto's die je spot kan je in dit draadje vermelden: http://www.audi-a2.nl/discussion/351/wi ... pot#latest
En het is niet gebruikelijk dat we kentekens vermelden ...
Verder rijdt de A2 ook in Engeland rond, een rechts gestuurde kan theoretisch ook hier belanden.
Foto's uploaden is niet zo moeilijk. De blauwe knop in de editor uiterst links biedt je de mogelijkheid om ze direct vanaf pc, laptop, tablet of telefoon te uploaden. Als je een foto op een publieke dienst hebt geplaatst, dan volstaat het om de volledige url met een geldige extensie (jpg, gif, bmp, png) etc te plaatsen. De foto wordt dan direct zichtbaar na het plaatsen van de reactie of topic.
En het is niet gebruikelijk dat we kentekens vermelden ...
Verder rijdt de A2 ook in Engeland rond, een rechts gestuurde kan theoretisch ook hier belanden.
Foto's uploaden is niet zo moeilijk. De blauwe knop in de editor uiterst links biedt je de mogelijkheid om ze direct vanaf pc, laptop, tablet of telefoon te uploaden. Als je een foto op een publieke dienst hebt geplaatst, dan volstaat het om de volledige url met een geldige extensie (jpg, gif, bmp, png) etc te plaatsen. De foto wordt dan direct zichtbaar na het plaatsen van de reactie of topic.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Mijn excuses voor het plaatsen van het Kenteken..
Ik dacht misschien is het iemand bekend van het forum..
Ik vond het opmerkelijk dat hij rechts gestuurd was, vandaar de plaatsing..
(ik zal niet elke gespotte A2 melden :-) )
Bedankt voor de info Omtrend het plaatsen van een foto...
Ik dacht misschien is het iemand bekend van het forum..
Ik vond het opmerkelijk dat hij rechts gestuurd was, vandaar de plaatsing..
(ik zal niet elke gespotte A2 melden :-) )
Bedankt voor de info Omtrend het plaatsen van een foto...
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het is gebruikelijk om bijv 3-KZD-xx te vermelden, dan is het toch nog enigzins herkenbaar. Je kunt je eerst post nog aanpassen ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Piet, je kunt rechtsbovenin op het radertje klikken en de tekst eventueel aanpassen.
Daarvoor heb je een maand de tijd.
Daarvoor heb je een maand de tijd.
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Datum eerste toelating is wanneer de auto voor het eerst op kenteken is gezet, ongeacht welk land hij vandaan komt als hij geimporteerd is.
Eerste Afgifte in NL is wanneer hij in NL is gaan rijden, bij een echte NL auto zijn deze datums dus hetzelfde en bij een geimporteerde auto dus verschillend.
Eerste Afgifte in NL is wanneer hij in NL is gaan rijden, bij een echte NL auto zijn deze datums dus hetzelfde en bij een geimporteerde auto dus verschillend.