Wie heb jij gespot!? (Kenteken(s) onherkenbaar maken)
- A(2)nne
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Regelmatig gespot / gespot door een donkergrijze A2 3L hier in Haarlem-Noord. Sinds kort bij het passeren ook groot licht en twee vingers omhoog.
Net na onze verhuizing kregen we zelfs een briefje onder de ruitenwisser met de oproep lid te worden van het forum. De raam sticker van het forum zit er bij dit lid dus niet voor niets op z’n zij ruitje geplakt.
Net na onze verhuizing kregen we zelfs een briefje onder de ruitenwisser met de oproep lid te worden van het forum. De raam sticker van het forum zit er bij dit lid dus niet voor niets op z’n zij ruitje geplakt.

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Weer een gevalletje @Vriendje?

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- TJT
Op 15 maart om 14:45 uur op de A2 bij Kerkdriel een gele CS gespot richting Utrecht.
Iemand van hier?
Een vriend van mij appte mij dat hij eerder die dag een gele CS door Waalwijk zag rijden en dacht dat ik het was, maar dat was onmogelijk dus het zal zeer waarschijnlijk diezelfde CS zijn geweest die ik later spotte.
Iemand van hier?
Een vriend van mij appte mij dat hij eerder die dag een gele CS door Waalwijk zag rijden en dacht dat ik het was, maar dat was onmogelijk dus het zal zeer waarschijnlijk diezelfde CS zijn geweest die ik later spotte.

- Luc & Chris
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Woensdagvoormiddag op de parkeerplaats van Zorgzaam Terneuzen een blauwe A2.
Ik was niet met de A2 en dus niet als A2 liefhebber herkenbaar
Ik was niet met de A2 en dus niet als A2 liefhebber herkenbaar

Bij toeval bij een Audi A2 uit 2002 terecht gekomen....
ICD drager sinds 20 juni 2016.

ICD drager sinds 20 juni 2016.
-
- Audi A2 clublid
Afgelopen vrijdagavond rond 19u op de A1 bij knooppunt Apeldoorn ingehaald door een blauwe A2 met een (denk ik) origineel NL kenteken beginnend met een N in het tweede deel (2004?)
Haalde me lachend in, beide duimpjes omhoog en beide gingen we van de snelweg af bij afslag Zutphen. Bij Bredenoort ging je er af en ik rechtdoor met een klein drukje op den toeter
Haalde me lachend in, beide duimpjes omhoog en beide gingen we van de snelweg af bij afslag Zutphen. Bij Bredenoort ging je er af en ik rechtdoor met een klein drukje op den toeter

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Ben vandaag gespot in Veenendaal door een ex-A2 bezitter.
Hij had 2 A2's in bezit gehad (een blauwe en een gele Color Storm uitvoering)
en sprak mij aan toen ik mijn boodschappen
in de kofferbak van mijn brandweerrode A2 deed.
Hij reed al enige tijd een Volvo C30, maar had nog steeds een zwak voor de A2 ...
Hij had 2 A2's in bezit gehad (een blauwe en een gele Color Storm uitvoering)
en sprak mij aan toen ik mijn boodschappen
in de kofferbak van mijn brandweerrode A2 deed.
Hij reed al enige tijd een Volvo C30, maar had nog steeds een zwak voor de A2 ...