Wie heb jij gespot!? (Kenteken(s) onherkenbaar maken)
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De Saab Sonett is een stuk zeldzamer (1.600 gebouwd, 4 te koop op autoscout24 Europa-breed). Met zijn kunststof carrosserie roest hij net zo weinig als een A2. Ik verwacht dat de A2 zijn waarde aardig zal vasthouden, maar de Saab gaat in waarde stijgen.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Blijft lastig inschatten. Van de A2 zijn er meer gemaakt, maar als gebruiksauto zal deze relatiefPeter_Maathuis schreef: ↑08 nov 2018, 11:56De Saab Sonett is een stuk zeldzamer (1.600 gebouwd, 4 te koop op autoscout24 Europa-breed). Met zijn kunststof carrosserie roest hij net zo weinig als een A2. Ik verwacht dat de A2 zijn waarde aardig zal vasthouden, maar de Saab gaat in waarde stijgen.
sneller worden afgedankt. Ben eerlijk gezegd benieuwd hoeveel er op termijn over zullen blijven.
De Sonnet is meer een sportwagen(tje), van het aantal geproduceerde auto's zullen er naar verhouding meer overblijven naar mijn idee.
- FrankDercks
Dinsdag in de avondspits zag ik op de Pleyroute in Arnhem bijgaande A2 rijden, kenteken
68-RZD-1.
68-RZD-1.
- Bijlagen
-
- IMG_20181204_165146862.jpg (1.17 MiB) 5098 keer bekeken
- HansJan
- Moderator
Vanmiddag omstreeks 16:20 invoegstrook A28 -> A1 deze rode CS, dame achter het stuurwiel op weg richting Apeldoorn.
De zwarte delen op de voorbumper leken 'verwit'. Mogelijk schijn omdat de auto wel een wasbeurt kan gebruiken (en de mijne ook ..
)
De zwarte delen op de voorbumper leken 'verwit'. Mogelijk schijn omdat de auto wel een wasbeurt kan gebruiken (en de mijne ook ..

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Dacht even dat mijn A2'tje was gespot ...
Was eerder op de dag op vrijwel dezelfde plek.
Maar wel met een ander kenteken ...

De "witte" aanslag aan de voorzijde zal wel met de voorzorgsmaatregelen
tegen gladheid die morgen te maken hebben gehad.
- HansJan
- Moderator
Ik was eerst ook in de veronderstelling dat jij het was ...Peter_Audi_A2 schreef: ↑13 dec 2018, 21:16Dacht even dat mijn A2'tje was gespot ...
Was eerder op de dag op vrijwel dezelfde plek.
Maar wel met een ander kenteken ...![]()

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Welkom hier! Als het eenmaal zover is zien we graag een voorstelronde met foto's!

Degene in perfecte conditie was niet toevallig rood met alu-look gespoten details, dubbele uitlaat en hoogglans zwart dak?
- Mehmix
Helaas ga ik mij afmelden van de groep. Ik heb nu al twee x een afspraak gemaakt om een Audi a2 te kopen. Alles was rond en ik heb zelfs via autoweek autorapport gekocht. Beide keren gebeld van; meneer auto start niet meer en we krijgen het niet aan de praat. Dus helaas geen a2 voor mij. Ik ga morgen kijken naar een mini coopertje! Wens jullie veel rijplezier in de a2 tje super mooie auto
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ah joh, zeg je toch dat je 'm dan wel wil hebben voor de helft van de prijs........Mehmix schreef: ↑14 dec 2018, 20:01Helaas ga ik mij afmelden van de groep. Ik heb nu al twee x een afspraak gemaakt om een Audi a2 te kopen. Alles was rond en ik heb zelfs via autoweek autorapport gekocht. Beide keren gebeld van; meneer auto start niet meer en we krijgen het niet aan de praat. Dus helaas geen a2 voor mij. Ik ga morgen kijken naar een mini coopertje! Wens jullie veel rijplezier in de a2 tje super mooie auto

Jammer hoor, maar aan de andere kant is zo'n MINI ook een heel erg leuke auto (heb ik ook nog naar gekeken voordat ik m'n A2 kocht).
On topic; vanmiddag rond een uur of 15:00 een zwarte A2 met 17" op de A4 in de file, en bij "Transmission" te Zoetermeer een blauwe op de parkeerplaats. Geen tijd dus geen foto's gemaakt.....
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.