Vooruit dan maar
- Blauwbaard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Road runner, esdoornlaan Groningen. Miep miep
- Bijlagen
-
- PXL_20240701_114205883.MP.jpg (2.37 MiB) 3810 keer bekeken
- Airspeed
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Yep! 100 pk op 800kg of zoiets en 1:20 rijden must be fun! Unieke uitvoeringen!
Misano rode CS FSI, eind 2003, (dood) panoramadak, alu trekhaak, PDC, verw. rode stoelbekleding, 16" velgen, facelift serviceklep, Pro-Boost ecu upgrade
Blauwe CS FSI, 2005, pro-boost
Blauwe CS FSI, 2005, pro-boost
Oh, met de specificatie is niks mee. Dat niet.
Maar je kent (misschien) de problemen met de versnellingsbak en koppelings-cylinder en alle perikelen daar om heen die de 3L diesel heeft?
De FSI heeft dezelfde techniek.
En het hedendaags probleem met de 3L is dat er geen onderdelen meer voor te koop zijn (dus ook niet voor de FSI). Daarom belanden ze nu massaal op de sloop.
Een koppelings-cylinder is al enkele jaren niet meer de koop. Mocht je er een vinden op de sloop, weet je dat deze ook eraan gaat en dan doet ie echt niet meer.
Daarentegen ben ik zeer benieuwd of je je plan gaat doorzetten, er zijn er bijzonder weinig verkocht in NL en buitenland.
Dus de eerste hobbel is: waar vind je er nog een.
Succes
Maar je kent (misschien) de problemen met de versnellingsbak en koppelings-cylinder en alle perikelen daar om heen die de 3L diesel heeft?
En het hedendaags probleem met de 3L is dat er geen onderdelen meer voor te koop zijn (dus ook niet voor de FSI). Daarom belanden ze nu massaal op de sloop.
Een koppelings-cylinder is al enkele jaren niet meer de koop. Mocht je er een vinden op de sloop, weet je dat deze ook eraan gaat en dan doet ie echt niet meer.
Daarentegen ben ik zeer benieuwd of je je plan gaat doorzetten, er zijn er bijzonder weinig verkocht in NL en buitenland.
Succes
- Blauwbaard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik zie steeds minder Lupo 3L's en degene die je wel ziet rijden zijn over het algemeen in slechte staat.
- Airspeed
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Er zijn er idd bijzonder weinig verkocht hier. Ik zag er toevallig 2 te koop vorig jaar, beide ‘met werk’, eentje reed al niet eens meer.., maar toen kwam het niet uit… ik blijf er naar uitkijken op MP enzoJohan 3L schreef: ↑11 jul 2024, 09:51Oh, met de specificatie is niks mee. Dat niet.
Succes