2 gele Colourstorms te Zoetermeer

A2 gezien, was jij het ?
Plaats reactie
Cynth

25 mar 2012, 11:45 0 x

Stom toevallig staan er sinds ongeveer twee weken in 1 straat in Zoetermeer steeds twee gele Colourstorms naast elkaar geparkeerd. Inmiddels exact dezelfde velgjes eronder. Een erg leuk gezicht!
Misschien dat ik je/jullie eens live tegenkom, dan zal ik zeker even groeten!

Vond het toch wel even leuk te laten weten dat ik jullie heb gespot. Ik ben sinds 2 dagen in het bezit van een zwarte en rijd regelmatig langs.

Groeten,
Cynth
YellowFellow

25 mar 2012, 22:01 0 x

Heee, dat ben ik! Of beter gezegd, dat zijn wij! Leuk dat het je is opgevallen!

Mijn vrouw en ik hebben beide onze auto's (VW Beetle en Mercedes S320CDI respectievelijk) ingeruild voor 2 gele colourstorms. We wilden beiden onze vaste lasten verlagen, en tegelijk ook wat meer praktische auto's hebben. De keuze voor de A2 was snel gemaakt, ook omdat de carrosserie van aluminium is, dus licht is en niet roest. Beiden vonden we een gele het mooist.

Ik heb mijn A2 uiteindelijk zelf ingevoerd. Particulier gekocht in Jena, in de voormalige DDR en hier op export-kenteken naartoe gereden. Mijn vrouw heeft haar A2 in Zaltbommel gekocht. Haar A2 is ook ingevoerd, maar door de vorige eigenaar. Het zijn allebei 1.4 TDI's; die van mijn vrouw is een 1.4TDI 55KW en die van mij een S-line 1.4 TDI 66KW. Beide hebben een panoramadak, en zijn op 2 maand na even oud. Op enkele kleine details na identiek.

Je bent ook zeker niet de enige die het opvalt. We hebben zoveel bekijks joh, dat had ik niet voor mogelijk gehouden. Sommige mensen kennen de auto ook niet eens, die denken dat het een nieuw concept-model is voor de A2 :lol: Het rijdt ook fantastisch, maar daarvan zal ik vast niemand hoeven te overtuigen op dit forum :)

Kortom, we zijn erg gelukkig met onze 'kindjes'. Jij ook veel plezier met jouw A2, en wellicht spreken we elkaar nog eens in het echt.

Groet,

Marcel en Mingli

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
falcon

25 mar 2012, 22:52 0 x

Wat gaaf zeg, 2 zeer mooie exemplaren! Met OSS ook nog, wat zullen jullie genieten met dit heerlijke voorjaarsweer! Maar gaan jullie overal in eigen auto naar toe of is t voor de foto dat je naar t bos bent gereden :) In ieder geval hoef je dan niet te vechten wie er mag sturen :) Veel plezier met de A2's!
YellowFellow

25 mar 2012, 23:30 0 x

@falcon

Dank je! Het is zeker genieten met dit weer! De auto's worden dagelijk voor woon-werk gebruikt en we moeten beiden een andere kant op. Carpoolen is dus niet mogelijk. En ja, als we samen weggaan, dan natuurlijk wel 1 auto. Geen idee nog welke logica we daar nog voor gaan verzinnen, maar voorheen was het altijd de zuinigste van de twee. Dat argument is nu niet meer bruikbaar :) Vandaag zijn we wel met 2 auto's op pad geweest, maar dat was idd om wat mooie foto's te schieten die we naar beide vorige eigenaren gaan sturen.
jnobel

25 mar 2012, 23:51 0 x

Zo, wat een gaaf gezicht!

Dat geel met die zwart accenten, tres chique! En dan twee voor de deur, erg leuk.

Groeten, Johan
Plaats reactie