Zilvergrijze A2 op Sloeweg Vlissingen
- Jered vd O
Vanavond rond 21:00 uur een zilvergrijze Audi A2 gezien. Deze reed op de Sloeweg, komende van de richting van de snelweg A58 en ging bij de rotond t.h.v. de Gamma 'rechtdoor' richting Boulevard/tankstation Murre. Het kenteken begon met 66-xx-xx en had iets met HR of GR of NR erin... Verder zag ik dat deze A2 geen OSS had en op 6-spaaks LM-velgen reed.
- Jered vd O
Morgenmiddag ben ik present in Vlissingen. Ik hoop je te spotten, wellicht een praatje. Ben benieuwd naar je FIS navi-oplossing. Je herkent mij aan het standaard uiterlijk met donkere folie op de achterruit. Je hebt zelfs kans dat als je mij 's middag spot, er nog een andere donkerblauwe Audi A2 (auto van mijn schoonouders, met Belgisch kenteken) achter mij ziet rijden...
Ben je trouwens voor je werk of voor privé in Vlissingen?
Ben je trouwens voor je werk of voor privé in Vlissingen?
Geen van beide gespot vanmiddag, goed rond gekeken, over Sloeweg binnengereden, toen richting stad. terug over Keersluis maar die ging net dicht of open (is maar net hoe je het bekijkt
)
Woon zelf in Goes, Vlissingen is een tweede thuis
Dus kom nog wel vaker in de buurt, zal goed rondkijken.

Woon zelf in Goes, Vlissingen is een tweede thuis

Dus kom nog wel vaker in de buurt, zal goed rondkijken.
- Jered vd O
Ik kom momenteel elke week of om de week bij HSK in Goes, vlakbij het station. Ik rij dan op de heenweg via het industrieterrein De Poel, over het spoor en dan langs het stadhuis. Op de M.A. de Ruijterlaan vlak voor de rotonde zie ik regelmatig een A2 staan. Op de terugweg rijd ik meestal langs het centrum terug i.v.m. opstoppingen op industrieterrein De Poel.