A2 op parkeerterrein

A2 gezien, was jij het ?
Plaats reactie
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

05 mei 2010, 21:15 0 x

Hoe groot is de kans dat je een A2 op een parkeerterrein in je woonplaats tegenkomt dezelfde kleur , zelfde bouwjaar ???????
Vanmiddag mij overkomen, dus maar even een foto gemaakt!

Theo
RedSoxCoder

05 mei 2010, 22:46 0 x

En, heb je er nog onderdelen afgehaald ? :lol:

Erg leuk hoor! Als ik soms een A2 (specifiek een zwarte) tegenkom, steek ik wel eens positief mijn hand op....meestal krijg ik dan zo'n verwilderde blik terug :)
Gerrit-Jan

05 mei 2010, 22:53 0 x

[quote="RedSoxCoder"]En, heb je er nog onderdelen afgehaald ? :lol:

Erg leuk hoor! Als ik soms een A2 (specifiek een zwarte) tegenkom, steek ik wel eens positief mijn hand op....meestal krijg ik dan zo'n verwilderde blik terug :) [/quote]

HAHA!!!

Erg herkenbaar! ik ben daar ook heerlijk fanatiek in :)

En inderdaad, meestal hebben de A2 bestuurders zoiets van: :| :?:

@ theo, ik kwam laatst een exact het zelfde exemplaar van die van jou tegen in het centrum van Drachten! :)
Romulus

05 mei 2010, 23:54 0 x

Leuk!

Sinds we de onze hebben, zijn we pas een handvol A2's onderweg tegen gekomen (we hebben ook pas zo'n 2000 km gereden). Een dolfijntjesgrijze, zoals de onze, was daar nog niet bij (Delphingrau metallic). Ik zag wel dat er op het forum een aantal in deze kleur onderweg zijn. We houden de ogen open, en als de gelegenheid zich voordoet, zwaaien we zeker!

Ik heb ooit eens gelezen dat eigenaars van de NSU Ro80 (verre voorouder van de A2) onderweg ook naar elkaar wuifden, waarbij het aantal opgestoken vingers stond voor het aantal motorrevisies (Wankelmotor, zeer bijzonder ding) dat men achter de rug had. De tijden zijn veranderd... :roll:
Thck

06 mei 2010, 15:14 0 x

Of de duivel ermee speelt, vandaag wederom op het parkeerterrein (ditmaal bij de AH in mijn woonplaats) een A2 naast mij!!! En wij maar denken dat we iets unieks hebben!!!
Aan het kenteken van de linkse is te zien dat het een andere is!

Theo
RedSoxCoder

07 mei 2010, 13:07 0 x

Cool! Die linkse is sprekend die van mij :)
Heb alleen een ander nummerbord....oh, en ik heb andere velgen.

Het grootste nadeel aan een A2 is dat je hem niet kunt bewonderen als je er in zit ;) Want elke keer als ik er eentje zie staan of rijden, ben is mijn humeur helemaal top :)
Rij ook graag langzaam langs spiegelende gebouwen enzo. :lol:

Of ben ik de enige die dat doet ? ;)
Thck

07 mei 2010, 14:22 0 x

Hallo,
Dit gedrag herken ik wel. Ik rijd ook motor en zoals bekend zwaaien die onderling naar elkaar. Indien ik in de A2 rijd en er toevallig een A2 als tegenligger komt dan heb ik die neiging ook, wat mij dan opvalt is dat de andere persoon meestal heel apatisch naar mij zit te kijken, zich kennelijk niet realiserend dat hij/zij ook in een uniek vervoermiddel rond rijdt.

Theo
Teet

18 nov 2010, 00:14 0 x

Ha ha ik zwaai / sein ook altijd even. Meestal geen reactie inderdaad. Komt wel. De aanhouder wint. ;-)
Plaats reactie