Hoe groot is de kans dat je een A2 op een parkeerterrein in je woonplaats tegenkomt dezelfde kleur , zelfde bouwjaar ???????
Vanmiddag mij overkomen, dus maar even een foto gemaakt!
Theo
A2 op parkeerterrein
- RedSoxCoder
En, heb je er nog onderdelen afgehaald ? :lol:
Erg leuk hoor! Als ik soms een A2 (specifiek een zwarte) tegenkom, steek ik wel eens positief mijn hand op....meestal krijg ik dan zo'n verwilderde blik terug
Erg leuk hoor! Als ik soms een A2 (specifiek een zwarte) tegenkom, steek ik wel eens positief mijn hand op....meestal krijg ik dan zo'n verwilderde blik terug

- Gerrit-Jan
[quote="RedSoxCoder"]En, heb je er nog onderdelen afgehaald ? :lol:
[/quote]
HAHA!!!
Erg herkenbaar! ik ben daar ook heerlijk fanatiek in
En inderdaad, meestal hebben de A2 bestuurders zoiets van: :| :?:
@ theo, ik kwam laatst een exact het zelfde exemplaar van die van jou tegen in het centrum van Drachten!

HAHA!!!
Erg herkenbaar! ik ben daar ook heerlijk fanatiek in

En inderdaad, meestal hebben de A2 bestuurders zoiets van: :| :?:
@ theo, ik kwam laatst een exact het zelfde exemplaar van die van jou tegen in het centrum van Drachten!

Leuk!
Sinds we de onze hebben, zijn we pas een handvol A2's onderweg tegen gekomen (we hebben ook pas zo'n 2000 km gereden). Een dolfijntjesgrijze, zoals de onze, was daar nog niet bij (Delphingrau metallic). Ik zag wel dat er op het forum een aantal in deze kleur onderweg zijn. We houden de ogen open, en als de gelegenheid zich voordoet, zwaaien we zeker!
Ik heb ooit eens gelezen dat eigenaars van de NSU Ro80 (verre voorouder van de A2) onderweg ook naar elkaar wuifden, waarbij het aantal opgestoken vingers stond voor het aantal motorrevisies (Wankelmotor, zeer bijzonder ding) dat men achter de rug had. De tijden zijn veranderd... :roll:
Sinds we de onze hebben, zijn we pas een handvol A2's onderweg tegen gekomen (we hebben ook pas zo'n 2000 km gereden). Een dolfijntjesgrijze, zoals de onze, was daar nog niet bij (Delphingrau metallic). Ik zag wel dat er op het forum een aantal in deze kleur onderweg zijn. We houden de ogen open, en als de gelegenheid zich voordoet, zwaaien we zeker!
Ik heb ooit eens gelezen dat eigenaars van de NSU Ro80 (verre voorouder van de A2) onderweg ook naar elkaar wuifden, waarbij het aantal opgestoken vingers stond voor het aantal motorrevisies (Wankelmotor, zeer bijzonder ding) dat men achter de rug had. De tijden zijn veranderd... :roll:
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Of de duivel ermee speelt, vandaag wederom op het parkeerterrein (ditmaal bij de AH in mijn woonplaats) een A2 naast mij!!! En wij maar denken dat we iets unieks hebben!!!
Aan het kenteken van de linkse is te zien dat het een andere is!
Theo
Aan het kenteken van de linkse is te zien dat het een andere is!
Theo
- RedSoxCoder
Cool! Die linkse is sprekend die van mij
Heb alleen een ander nummerbord....oh, en ik heb andere velgen.
Het grootste nadeel aan een A2 is dat je hem niet kunt bewonderen als je er in zit
Want elke keer als ik er eentje zie staan of rijden, ben is mijn humeur helemaal top
Rij ook graag langzaam langs spiegelende gebouwen enzo. :lol:
Of ben ik de enige die dat doet ?

Heb alleen een ander nummerbord....oh, en ik heb andere velgen.
Het grootste nadeel aan een A2 is dat je hem niet kunt bewonderen als je er in zit

Rij ook graag langzaam langs spiegelende gebouwen enzo. :lol:
Of ben ik de enige die dat doet ?

- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Hallo,
Dit gedrag herken ik wel. Ik rijd ook motor en zoals bekend zwaaien die onderling naar elkaar. Indien ik in de A2 rijd en er toevallig een A2 als tegenligger komt dan heb ik die neiging ook, wat mij dan opvalt is dat de andere persoon meestal heel apatisch naar mij zit te kijken, zich kennelijk niet realiserend dat hij/zij ook in een uniek vervoermiddel rond rijdt.
Theo
Dit gedrag herken ik wel. Ik rijd ook motor en zoals bekend zwaaien die onderling naar elkaar. Indien ik in de A2 rijd en er toevallig een A2 als tegenligger komt dan heb ik die neiging ook, wat mij dan opvalt is dat de andere persoon meestal heel apatisch naar mij zit te kijken, zich kennelijk niet realiserend dat hij/zij ook in een uniek vervoermiddel rond rijdt.
Theo